返回列表 發帖
咁大就可能無,3M巨蜥就有養
tsw 發表於 2010-12-20 19:30


佢有條紅尾都幾長吓

TOP

佢有呢條友!!

26444
Amazonshan 發表於 2010-12-20 19:25

咁大就可能無,3M巨蜥就有養

TOP

有架!
tsw 發表於 2010-12-20 19:05



佢有呢條友!!

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

仲會食人吾lor骨添
Amazonshan 發表於 2010-12-20 19:02

有架!

TOP

你諗唔出佢都有[img]http://i279.photobucket.com/albums/kk136/ultramanyh/Emotion_MoGuDianDian01/MGDD021.gifhttp://i279.photobucket.com/albu ... nDian01/MGDD024.gif[/img]
tsw 發表於 2010-12-20 18:47


仲會食人吾lor骨添

TOP

cool兄, 你屋企有咩動物呀?
kellylaw320 發表於 2010-12-20 18:20

你諗唔出佢都有

TOP

你好

TOP

cool兄, 你屋企有咩動物呀?
kellylaw320 發表於 20-12-2010 06:20 PM

你諗得出佢都有果科
和尚(Hello仔) 灰鸚(可樂) LB(呀細&Lucky)
fb:http://www.facebook.com/profile. ... 47437938&v=info

TOP

你好,我是位野人...........................
cool 發表於 2010-12-19 23:12

cool兄, 你屋企有咩動物呀?

TOP

點解佢係寵物天王??
kellylaw320 發表於 2010-12-19 23:26

要問問cool兄啦!

TOP

點解佢係寵物天王??
kellylaw320 發表於 2010-12-19 23:26

你可以想到的動物佢屋企都有
我係永恆的新手
Supporter of Wild Bird Trust Cape Parrot Project
uPholi - want a forest!!!

TOP

cool兄係寵物天王
tsw 發表於 2010-12-19 23:18

點解佢係寵物天王??

TOP

你好,我是位野人...........................
cool 發表於 2010-12-19 23:12

cool兄係寵物天王

TOP

你好,我是位野人...........................

TOP

你好呀!
我都係養加加的同類,
一年前來我家時都係6-7個月大,
樹樹應該有成10個8個塞仔幫架!
fatso127 發表於 2010-12-19 23:06

應該唔止的...不過養塞的人好低調
我係永恆的新手
Supporter of Wild Bird Trust Cape Parrot Project
uPholi - want a forest!!!

TOP

你好呀!
我都係養加加的同類,
一年前來我家時都係6-7個月大,
樹樹應該有成10個8個塞仔幫架!

TOP

加加,小谷你好

TOP

原來係小谷,小谷你好

TOP

非洲之星



tsw 發表於 2010-12-18 21:53

哇~!!!

TOP

37# tsw


非洲之星  我攀不上...叫我小谷啦

TOP

返回列表