lunz 當前離線
新手上路
對仔女1日可分2餐 , 長期放1餐harrison life time fine + 蛋糧 (間中比) , 之後另1餐係全新鮮水果 or 自家製天然果乾 盡量 3 - 4種水果到 . 有時臨訓會加餐奶比佢地 仲有前排echo唔舒服睇獸醫 , 獸醫話有隻natur ... 小草妹 發表於 2011-6-16 11:21
TOP
佢好enjoy喎 louisa20047 發表於 2011-6-18 06:03
louisa20047 (葵花叢中的一根小草)當前離線
FB:louisa 20047 @ gmail.com
蕃薯仔 http://www.youtube.com/watch?v=Q9gduwuVUdE mactium 發表於 2011-6-18 02:12
mactium 當前離線
風中飛鸚 (荃灣古天樂)當前離線
香港首席舞男
樹樹管理員
小草妹 當前離線
草妹...想問你比咩糧...你對仔女食呀 lunz 發表於 2011-6-16 10:11
好可愛啊~ 好似我以前隻太陽bb啊~~~ 小草妹 發表於 2011-6-16 06:59
卡比好得意 我們已經放"蕃薯仔"入籠了 牠經常拍翼 籠好似多D空間 不知是不是太早 牠有時會自已飲水和學食野 mactium 發表於 2011-6-16 09:19
miumiu 當前離線
卡比好舒服呀 http://www.youtube.com/watch?v=uOI26whrSnc lunz 發表於 2011-6-16 02:50
養鳥新丁 當前離線