返回列表 發帖

Thank you ~~~~~  ( 啤梨字)
風中飛鸚 發表於 2011-7-22 13:34


好彩你唔係話要"爆剪"拉我偷相咋!
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

33944

33945

呢d係啤梨fb度架,我偷佢出黎貼上黎呢度!
mmchu 發表於 2011-7-22 12:28


Thank you ~~~~~  ( 啤梨字)
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

你都養返隻囉
養鳥新丁 發表於 2011-7-22 12:34


無興趣,
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

齊齊養雙頭龜

TOP


第一張"心形"好得意!
mmchu 發表於 2011-7-22 12:33

你都養返隻囉

TOP

我本來都想偷相轉帖過黎.....
不過都係等其他人黎....
養鳥新丁 發表於 2011-7-22 12:31


第一張"心形"好得意!
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

33944

33945

呢d係啤梨fb度架,我偷佢出黎貼上黎呢度!
mmchu 發表於 2011-7-22 12:28

我本來都想偷相轉帖過黎.....
不過都係等其他人黎....

TOP





呢d係啤梨fb度架,我偷佢出黎貼上黎呢度!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

我係電子白痴~唔識攪~
風中飛鸚 發表於 2011-7-22 12:23

壞咩咭先. MS卡?..最易搞啦..買過張....

TOP

我係電子白痴~唔識攪~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

3000元仲唔貴丫~已經係一個大數目啦~
我家中有3部3000元傻瓜機~一部壞電~一部壞殼~一部壞0吉~
總之三部壞唔同地方~都係用左好短時間~
風中飛鸚 發表於 2011-7-22 12:00

換電/換咭囉...果幾蚊雞.....督串魚蛋都無左啦

TOP

fly鷹主席都唔係無$
只係唔拎黎買相機姐
正正常常既ok影到相既相機都唔駛$3000.........................
ckw3b 發表於 2011-7-22 09:50

3000元仲唔貴丫~已經係一個大數目啦~
我家中有3部3000元傻瓜機~一部壞電~一部壞殼~一部壞0吉~
總之三部壞唔同地方~都係用左好短時間~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

兩隻鑽龜~一隻400~一隻900元~
400元是因為剛到貨開箱~死亡率極高~大家博一博~我兩星期再去已經要800
風中飛鸚 發表於 2011-7-22 11:54

咁Q抵...400蚊...博到真係抵玩喎....
我都想整返隻.....
依家出邊都要1k多D......

TOP

唔係丫~肛門得一個先慘丫~如果只是外殼相連我仲喜歡丫~唔洗咁麻煩丫~
風中飛鸚 發表於 2011-7-22 11:37

一齊屙

TOP

兩隻鑽龜~一隻400~一隻900元~
400元是因為剛到貨開箱~死亡率極高~大家博一博~我兩星期再去已經要800
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

老細,看相你那隻只是殼相連應該較易活下去'............................
cool 發表於 2011-7-22 03:11

唔係丫~肛門得一個先慘丫~如果只是外殼相連我仲喜歡丫~唔洗咁麻煩丫~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

我有兩隻鑽紋龜~一隻2"~一隻1"~一隻紅肚側頸龜2"
相片因為沒有相機~有錢我會買~
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 14:49


fly鷹主席都唔係無$
只係唔拎黎買相機姐
正正常常既ok影到相既相機都唔駛$3000.........................
fly比
有小狗1隻, Q仔18歲啦
已經成為小葵花一族啦

TOP

1昨晚開口食野啦~好開心~雖然唔係食得好快~總算有意慾去追~

2我都知道唔養得耐~養到機會極微~萬中無一~只可惜一個字~"窮"如果有錢就買隻2萬啦~

3亞COOL~我養左幾日之後~真係覺得2萬唔算貴~咁珍貴能夠 ...
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 10:59

老細,看相你那隻只是殼相連應該較易活下去'............................

TOP

我有兩隻鑽紋龜~一隻2"~一隻1"~一隻紅肚側頸龜2"
相片因為沒有相機~有錢我會買~
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 14:49

how much?我想買

TOP

我有兩隻鑽紋龜~一隻2"~一隻1"~一隻紅肚側頸龜2"
相片因為沒有相機~有錢我會買~
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 14:49

電話影唔影到呀?

TOP

返回列表