返回列表 發帖
咁你個妹己經見到唔妥, 即係病左la
可以的話睇下e生la

TOP

一次半次無事既∼而家一共試過幾多次先?
有無放他們出來玩?全程睇住?唔小心食左其他野既機會大不大?

TOP

頭先再問ar妹Moji呢幾日有冇怪怪地,
佢話Moji呢幾日眼睏,眼水,精神不佳
但我日日同佢玩都唔覺有呢問題~
應該有用掛
大家幫幫手ar~

TOP

如果無食過紅色的糧或蔬果,就有可能係內出血
wisebudgie 發表於 2011-11-3 21:07

d屎屎係朱古力色架wor~

TOP

有急事打電話黎~

1最近有食過D特別野嗎?
2只是獨一隻有事?
3有轉糧嗎?
4不用太擔心~
風中飛鸚 發表於 2011-11-3 21:49

1.只係食左少少面飽同瓜子~
2.我睇到得一隻all呢d屎屎
3.冇轉糧,一路都係食種子糧~
4.呢樣好難...
p.s我要明天早上先call得你...(大約11:00~12:30)

TOP

如果無食過紅色的糧或蔬果,就有可能係內出血
wisebudgie 發表於 2011-11-3 21:07

冇ar~
只係食過少少面飽同瓜子~

TOP

請再細心觀察,是否只有 Moji 有D 鬆毛?剛有吃糧嗎?
scl 發表於 2011-11-3 19:51

是只有 Moji ~
冇食過糧~
有食瓜子!!

TOP

有急事打電話黎~

1最近有食過D特別野嗎?
2只是獨一隻有事?
3有轉糧嗎?
4不用太擔心~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

卵生的, 不會有經血, 除非胎生

TOP

如果無食過紅色的糧或蔬果,就有可能係內出血
wisebudgie 發表於 2011-11-3 21:07

如自己不安就快去看 VET..如明天見牠正常番便 OK..飲熟水先啦.不要再給生果啦...
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

據我所知雀係無月經的

TOP

如果無食過紅色的糧或蔬果,就有可能係內出血

TOP

路过学习,鸟都有M的啊,学习了,谢谢
逊女一。鸡尾三。彩鳳仔一,太阳女一。

TOP

請再細心觀察,是否只有 Moji 有D 鬆毛?剛有吃糧嗎?
小時已養鸚鵡, 現在有 LB 2隻
橙葵 Hello 仔

TOP

雀經血,每月来一次呀!
BABYPAPA 發表於 2011-11-3 19:00

真係有的嗎??
如果係,佢地ma快過我...

TOP

有冇俾左D咩特別野佢食呀?例如火麻仁
louisa20047 發表於 2011-11-3 18:49

冇ar~
今朝俾左d飽飽,
但佢地唔食!!

TOP

Moji 是否女? 如是女,是否經血而已.

家中 LB 其中一隻也曾有便 with 經血,只要沒其他病徵,是沒事的.


除了便便有問題,有沒有其他問題呢?如鬆毛,眼睏,眼水,精神不佳等?
scl 發表於 2011-11-3 18:43

唔肯定係女,
但性格就100%係
有dd鬆毛~
飲好多水!!

TOP

雀經血,每月来一次呀!
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

有冇俾左D咩特別野佢食呀?例如火麻仁

TOP

Moji 是否女? 如是女,是否經血而已.

家中 LB 其中一隻也曾有便 with 經血,只要沒其他病徵,是沒事的.


除了便便有問題,有沒有其他問題呢?如鬆毛,眼睏,眼水,精神不佳等?
小時已養鸚鵡, 現在有 LB 2隻
橙葵 Hello 仔

TOP

返回列表