makko 當前離線
新手上路
TOP
king2403 (KING仔)當前離線
迷你金剛
卡樂B 當前離線
如果無食過紅色的糧或蔬果,就有可能係內出血 wisebudgie 發表於 2011-11-3 21:07
有急事打電話黎~ 1最近有食過D特別野嗎? 2只是獨一隻有事? 3有轉糧嗎? 4不用太擔心~ 風中飛鸚 發表於 2011-11-3 21:49
請再細心觀察,是否只有 Moji 有D 鬆毛?剛有吃糧嗎? scl 發表於 2011-11-3 19:51
風中飛鸚 (荃灣古天樂)當前離線
香港首席舞男
樹樹管理員
BABYPAPA 當前離線
高級會員
wisebudgie 當前離線
wongleung 當前離線
scl 當前離線
雀經血,每月来一次呀! BABYPAPA 發表於 2011-11-3 19:00
有冇俾左D咩特別野佢食呀?例如火麻仁 louisa20047 發表於 2011-11-3 18:49
Moji 是否女? 如是女,是否經血而已. 家中 LB 其中一隻也曾有便 with 經血,只要沒其他病徵,是沒事的. 除了便便有問題,有沒有其他問題呢?如鬆毛,眼睏,眼水,精神不佳等? scl 發表於 2011-11-3 18:43
louisa20047 (葵花叢中的一根小草)當前離線
FB:louisa 20047 @ gmail.com