sonicwai 當前離線
新手上路
總於睇完了。tiger說可能係鼻痘炎引到眼分泌物增新。現要試食抗生素一星期。滴眼水。止痛消炎 但醫生說bb細抽不到血驗肝腎功能。如食止痛消炎芍有可能會引到腎裒。如雀本身有先天腎病就會有可能發生。醫生叫我自行決 ... Cherryyeung1 發表於 2011-11-14 20:46
TOP
HK333~已經成為萬用藥~鸚鵡唔識打籃球同唱帝女花~都可以食HK333~ 獸醫有愛心好重要~如果係我~情願俾個有愛心冇經驗獸醫醫~ 風中飛鸚 發表於 2011-11-12 17:15
Cherryyeung1 當前離線
idy_chimwf 當前離線
我剛剛睇完causeway bay dr joyce. 佢話佢好大機會鸚鵡熱,因為佢曾經打乞嚏流鼻水,鼻頭有發炎徵狀,另外隻女仔2星期前死左,所以對眼有咁既情況,剛剛打左支針,要每星期打一支,打足6星期,己約定下星期覆診 sonicwai 發表於 2011-11-12 16:59
你應該帶齊所有用過既藥俾醫生睇, 好有可能d菌已經有抗藥性, 醫生就唔會再用相同既藥. 如果唔係, 醫生又開番相同既藥, 只會浪費錢同時間, 而且對患者個病亦會拖住. 如果醫生叫你種菌亦應該做, 先可以知道係乜菌, 對 ... Louis 發表於 2011-11-12 11:57
到依家仲問緊... 鸚鵡主義者 發表於 2011-11-12 11:35
風中飛鸚 (荃灣古天樂)當前離線
香港首席舞男
樹樹管理員
louisa20047 (葵花叢中的一根小草)當前離線
FB:louisa 20047 @ gmail.com
Louis (新手上路)當前離線
百厭肥Monkey
鸚鵡主義者 當前離線
禁止訪問
養鳥新丁 當前離線
14# Cherryyeung1 TIGER 好似係戈度老細.... zero322 發表於 2011-11-11 19:36
有无试过红霉素眼膏药,大陆出的,可以试试。 wongleung 發表於 2011-11-11 23:02