返回列表 發帖
總於睇完了。tiger說可能係鼻痘炎引到眼分泌物增新。現要試食抗生素一星期。滴眼水。止痛消炎
但醫生說bb細抽不到血驗肝腎功能。如食止痛消炎芍有可能會引到腎裒。如雀本身有先天腎病就會有可能發生。醫生叫我自行決 ...
Cherryyeung1 發表於 2011-11-14 20:46


cherry, 如果滴眼藥水唔得先到用藥吧

TOP

HK333~已經成為萬用藥~鸚鵡唔識打籃球同唱帝女花~都可以食HK333~
獸醫有愛心好重要~如果係我~情願俾個有愛心冇經驗獸醫醫~
風中飛鸚 發表於 2011-11-12 17:15


雀街能記教新雀返去用hk333 開浠佢自己飲幾日for prevention. 這個做法正確嗎?是否因為雀街的雀都日日食緊藥,所以需要這樣做呢?

TOP

總於睇完了。tiger說可能係鼻痘炎引到眼分泌物增新。現要試食抗生素一星期。滴眼水。止痛消炎
但醫生說bb細抽不到血驗肝腎功能。如食止痛消炎芍有可能會引到腎裒。如雀本身有先天腎病就會有可能發生。醫生叫我自行決定用唔用芍。依家芍已取。但還擔心會否危及bb條命。真係唔知點好

TOP

23# Cherryyeung1

因為雀雀發現每次滴完藥都唔好, 自然會唔信你...我隻雀以前BB時都試過眼疾, 帶佢睇完醫生後幫佢滴眼藥水, 之後慢慢好番, 嗰時佢每次都好乖咁比我捉佢滴眼藥水, 當然好番之後就冇咁乖.
你帶佢睇完醫生後, 幫佢滴d有用嘅藥水, 佢適服d就自然會對你好d.
我叫陳大眼

TOP

HK333~已經成為萬用藥~鸚鵡唔識打籃球同唱帝女花~都可以食HK333~
獸醫有愛心好重要~如果係我~情願俾個有愛心冇經驗獸醫醫~
風中飛鸚 發表於 2011-11-12 17:15

我都見好多人p0St用HK333....見過有個p0st....他在晚上用.....第二朝就去了彩虹橋...
希望Tiger係有愛心的一位......

TOP

我剛剛睇完causeway bay dr joyce. 佢話佢好大機會鸚鵡熱,因為佢曾經打乞嚏流鼻水,鼻頭有發炎徵狀,另外隻女仔2星期前死左,所以對眼有咁既情況,剛剛打左支針,要每星期打一支,打足6星期,己約定下星期覆診
sonicwai 發表於 2011-11-12 16:59


希望你bb快D好返...鸚鵡熱你自己也要小心染病....

TOP

你應該帶齊所有用過既藥俾醫生睇, 好有可能d菌已經有抗藥性, 醫生就唔會再用相同既藥. 如果唔係, 醫生又開番相同既藥, 只會浪費錢同時間, 而且對患者個病亦會拖住.
如果醫生叫你種菌亦應該做, 先可以知道係乜菌, 對 ...
Louis 發表於 2011-11-12 11:57



.已booked星期一下午看大圍GaLa....我會帶齊用過D眼水去.免重覆用芍,,,又拖病程....
多謝提點..

TOP

到依家仲問緊...
鸚鵡主義者 發表於 2011-11-12 11:35


其實我只想問多D知多D....我都唔係想我BB係試驗品....我重好希望佢之前一用芍就可以好返的..

TOP

HK333~已經成為萬用藥~鸚鵡唔識打籃球同唱帝女花~都可以食HK333~
獸醫有愛心好重要~如果係我~情願俾個有愛心冇經驗獸醫醫~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

14# Cherryyeung1


係灣仔妹姐叫用hk333,因為隻雀係雀街新買,佢好肯定唔係眼炎,而係氣管病影響。

TOP

我剛剛睇完causeway bay dr joyce. 佢話佢好大機會鸚鵡熱,因為佢曾經打乞嚏流鼻水,鼻頭有發炎徵狀,另外隻女仔2星期前死左,所以對眼有咁既情況,剛剛打左支針,要每星期打一支,打足6星期,己約定下星期覆診
sonicwai 發表於 2011-11-12 16:59

如果係鸚鵡熱~咁你唔好同雀雀咁close住啦~因為鸚鵡熱人都可以中招嫁

TOP

我剛剛睇完causeway bay dr joyce. 佢話佢好大機會鸚鵡熱,因為佢曾經打乞嚏流鼻水,鼻頭有發炎徵狀,另外隻女仔2星期前死左,所以對眼有咁既情況,剛剛打左支針,要每星期打一支,打足6星期,己約定下星期覆診

TOP

我剛剛睇完causeway bay dr joyce. 佢話佢好大機會鸚鵡熱,因為佢曾經打乞嚏流鼻水,鼻頭有發炎徵狀,另外隻女仔2星期前死左,所以對眼有咁既情況,剛剛打左支針,要每星期打一支,打足6星期,己約定下星期覆診

TOP

我都係帶佢睇醫生。拖太耐我見佢都好辛苦。我都好心痛訓不好。曰曰擔心滴得多對身體不好。
我成曰捉佢滴眼水。佢已經開始不信任我。咬我了。我希望佢快d好返。慢慢重拾我同牠的闗係

TOP

你應該帶齊所有用過既藥俾醫生睇, 好有可能d菌已經有抗藥性, 醫生就唔會再用相同既藥. 如果唔係, 醫生又開番相同既藥, 只會浪費錢同時間, 而且對患者個病亦會拖住.
如果醫生叫你種菌亦應該做, 先可以知道係乜菌, 對乜藥有抗藥性, 對乜藥仲未有抗藥性, 如果隻菌對常用既平藥有抗藥性, 就有可能要用少用既貴藥.
唔好再左試右試, 早d去睇醫生啦, 唔通有100個人俾唔同既藥名你, 你就去試勻100隻藥?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
若 要 人 不 知 除 非 己 莫 為

TOP

唔識唔好亂用藥~亂用抗生素....後果嚴重...

TOP

14# Cherryyeung1


TIGER 好似係戈度老細....
zero322 發表於 2011-11-11 19:36

死啦。佢會唔會叫我左驗右驗ga

TOP

我用過氯霉素,藥房有得賣

TOP

有无试过红霉素眼膏药,大陆出的,可以试试。
wongleung 發表於 2011-11-11 23:02

請問邊到有得買ga

TOP

返回列表