返回列表 發帖
對我好有興趣!!!???
但你已經有新丁.......點解你仲要........
烏龜的 發表於 2012-3-26 23:52

問咁多做咩丫....女人係善變架嘛.....
我腥幾張露意莎既相俾你過目先啦...你會即刻飛身埋去架啦

TOP

1# OnOn


可唔可以俾link睇大圖呀?
louisa20047 發表於 2012-3-26 20:51



對我好有興趣!!!???
但你已經有新丁.......點解你仲要........

TOP

放心喇~~高大威猛靚仔一名....嫁得過
養鳥新丁 發表於 2012-3-26 23:48

天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

有冇人可以圈烏龜出黎睇呀?
louisa20047 發表於 2012-3-26 17:06

放心喇~~高大威猛靚仔一名....嫁得過

TOP

無放大相上網喎,
高大, 靚仔, 毋須懷疑


Edward 發表於 2012-3-26 22:39


同烏龜比的確係
我家是"開心動物園"

TOP

1# OnOn


可唔可以俾link睇大圖呀?
louisa20047 發表於 2012-3-26 20:51


無放大相上網喎,
高大, 靚仔, 毋須懷疑

TOP

啤梨個 pose 都好誘人
clymcm 發表於 2012-3-26 20:21

2公婆果然合拍

TOP

1# OnOn


可唔可以俾link睇大圖呀?

TOP

都好難搵喎
chachas 發表於 2012-3-26 19:51

右面~紅金附近

TOP

主席,你個post都好誘惑吖!哈哈哈
isabel_zzz 發表於 2012-3-26 00:09


啤梨個 pose 都好誘人

TOP

紅色格仔衫,拎住隻凱克果個
Zeta_KM 發表於 2012-3-26 17:20

都好難搵喎

TOP

17# Zeta_KM


thankS

TOP

有冇人可以圈烏龜出黎睇呀?
louisa20047 發表於 2012-3-26 17:06


紅色格仔衫,拎住隻凱克果個
有Love Bird 魔怪 *Kiwi*
還有好o爹的  小紅肩*瓜子*
在彩虹橋繼續活躍  紅腹錐尾*火腩*
多左一隻嘈之巴閉的  紅額錐尾*Barbie*

TOP

有冇人可以圈烏龜出黎睇呀?

TOP

兩Kingkong搶晒鏡啦
1珍珠叫仔仔,一黃化叫囡囡,魔童

TOP


好彩走左一半不是更加難揾自己在哪裡................

TOP

主席,你個post都好誘惑吖!哈哈哈

TOP

好多綠色鸚鵡~~~
google+  一齊來嚟玩
https://plus.google.com/i/MqLu1WNN36A:y-bDpDtl_PU

TOP

天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

金伯爵條褲好紅色丫~配搭得好似紙扎公仔咁~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

返回列表