返回列表 發帖
本帖最後由 BABYPAPA 於 2012-4-16 16:51 編輯


感覺好似講緊:MY BABY你要乖乖呀..
Jill 發表於 2012-4-16 16:08 [/quote]
post 到  ting ting 癲了...
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

http://i1270.photobucket.com/albums/jj618/mancattang/DSC_8982.jpg
感覺好似講緊:MY BABY你要乖乖呀..
Jill 發表於 2012-4-16 16:08

非常真情流露!

TOP


感覺好似講緊:MY BABY你要乖乖呀..

TOP

mancat緊記藍黃以下事宜~
暫時盡量少落街~少過陌生人手~千萬不要沖涼~暫停水果/果仁及添加食品~只有用合成糧好了~清水緊記密密更換~(每日起碼兩次)留意飲水份量~重量變化~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

讚你咋噃,仲乜要咁反應?
carolee 發表於 2012-4-16 10:57


即是話以前..................

TOP


養鳥新丁 發表於 2012-4-16 10:53

讚你咋噃,仲乜要咁反應?

TOP

http://forum.parrot-tree.com/attachments/forumid_7/12041522552c18884bcc51121b.jpg.thumb.jpg

新丁呢個樣好樣得多了
carolee 發表於 2012-4-16 10:47

TOP

新丁短頭髮比較清爽~~
新丁~~~你吖衰氏幾時候有BB
google+  一齊來嚟玩
https://plus.google.com/i/MqLu1WNN36A:y-bDpDtl_PU

TOP



新丁呢個樣好樣得多了

TOP

做呢隻鸚鵡真係幸福
1珍珠叫仔仔,一黃化叫囡囡,魔童

TOP

好靚相

TOP

準備定銀兩未
彈頭 發表於 2012-4-15 23:25


嘿嘿......當然

TOP

已經收好曬風了
養鳥新丁 發表於 2012-4-15 23:23

準備定銀兩未

TOP

要快D留意定邊到有貨啦!!!
彈頭 發表於 2012-4-15 23:21

已經收好曬風了

TOP


今日吸藍黃毒.....毒癮指數嚴重急升.....
養鳥新丁 發表於 2012-4-15 23:01

要快D留意定邊到有貨啦!!!

TOP

TOP

好在都好好天氣




滿有愛心 FEEL 的丁丁啊
BABYPAPA 發表於 2012-4-15 22:49

睇到

TOP

32# 養鳥新丁


快d入
等緊玩@@

TOP

I GUESS ,,YOU CALL TING TING ...  OR
都 得意.
BABYPAPA 發表於 2012-4-15 23:04

No~~~

TOP

haha....早已改了......不講你知
養鳥新丁 發表於 2012-4-15 23:01

I GUESS ,,YOU CALL TING TING ... <CHA CHA > OR <DON DON >
都 得意.
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

返回列表