BABYPAPA 當前離線
高級會員
TOP
coletrain 當前離線
新手上路
http://i1270.photobucket.com/albums/jj618/mancattang/DSC_8982.jpg 感覺好似講緊:MY BABY你要乖乖呀.. Jill 發表於 2012-4-16 16:08
Jill 當前離線
風中飛鸚 (荃灣古天樂)當前離線
香港首席舞男
樹樹管理員
養鳥新丁 當前離線
讚你咋噃,仲乜要咁反應? carolee 發表於 2012-4-16 10:57
carolee 當前離線
樹樹網管
養鳥新丁 發表於 2012-4-16 10:53
http://forum.parrot-tree.com/attachments/forumid_7/12041522552c18884bcc51121b.jpg.thumb.jpg 新丁呢個樣好樣得多了 carolee 發表於 2012-4-16 10:47
shadow 當前離線
飛魚菲比斯 當前離線
Edward 當前離線
註冊會員
準備定銀兩未 彈頭 發表於 2012-4-15 23:25
彈頭 當前離線
已經收好曬風了 養鳥新丁 發表於 2012-4-15 23:23
要快D留意定邊到有貨啦!!! 彈頭 發表於 2012-4-15 23:21
今日吸藍黃毒.....毒癮指數嚴重急升..... 養鳥新丁 發表於 2012-4-15 23:01
Daddy (當前在線)當前離線
黑仔 全名叫(美國尼黑遜) LB x2
好在都好好天氣 滿有愛心 FEEL 的丁丁啊 BABYPAPA 發表於 2012-4-15 22:49
zero322 當前離線
I GUESS ,,YOU CALL TING TING ... OR 都 得意. BABYPAPA 發表於 2012-4-15 23:04
haha....早已改了......不講你知 養鳥新丁 發表於 2012-4-15 23:01