返回列表 發帖
yes, 我在室內, 出去睇左一會乏
drdoom 發表於 2012-10-8 00:14

我坐室外,西貢狗公園都見到樹友
天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

我想問灰鸚同大白一齊養,大白會唔會對灰鸚有威脅?我一直都想買一隻大白,但怕家中灰鸚會好驚佢,佢地身型相差好遠。另外想問大白同中葵除左身型分別,係咪大白個冠只有純白色,中葵就係黃色?
gooza1984 發表於 2012-10-8 08:33

大中细葵個冠都是黃色

朱冠是红色

灰鸚同灰鸚一齊養都有可能威脅,睇你點教
天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

我想問灰鸚同大白一齊養,大白會唔會對灰鸚有威脅?我一直都想買一隻大白,但怕家中灰鸚會好驚佢,佢地身型相差好遠。另外想問大白同中葵除左身型分別,係咪大白個冠只有純白色,中葵就係黃色?
gooza1984 發表於 2012-10-8 08:33

個冠開法唔同~性格上~聽聞大白冇咁神經質(我冇養大白)
加我FB請話知閣下是誰

TOP

我想問灰鸚同大白一齊養,大白會唔會對灰鸚有威脅?我一直都想買一隻大白,但怕家中灰鸚會好驚佢,佢地身型相差好遠。另外想問大白同中葵除左身型分別,係咪大白個冠只有純白色,中葵就係黃色?

TOP

兩隻雀的感情以似好好,好老友

TOP

又不預我喇~~~

TOP

朋友 ~唔止大白~好多葵花都好索的
louisa20047 發表於 2012-10-8 00:14


我覺得大白白雪雪好靚,鍾情於佢
我諗如果我買大白,應該要自己搬出黎住先養
有機會再養返鸚鵡

TOP

大白好索
vogar 發表於 2012-10-7 22:43

朋友 ~唔止大白~好多葵花都好索的
加我FB請話知閣下是誰

TOP

全記
tsw 發表於 2012-10-7 22:39

yes, 我在室內, 出去睇左一會乏

TOP

細雞......女來的......
louisa20047 發表於 2012-10-7 22:27


大白好索
有機會再養返鸚鵡

TOP

起酒樓見到2隻雀, 己經估係樹友
drdoom 發表於 2012-10-7 22:29

全記
天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

起酒樓見到2隻雀, 己經估係樹友

TOP

大白好靚仔
vogar 發表於 2012-10-7 22:21

細雞......女來的......
加我FB請話知閣下是誰

TOP

大白好靚仔
有機會再養返鸚鵡

TOP

鳳頭... 我人生中最少要養到一隻我先安樂...
有隻紅肩仔豆腐, 又有隻印度環頸女冬瓜, 而家仲多隻栗額大舊... @@ 大舊冬瓜豆腐~ :D

TOP

返回列表