返回列表 發帖
容我更改一下。
好多養雀都明要愛護及保護和有責任。這是問題的重點
自己愛雀上人手,你唔知個陌生人會點對雀,可能我大叫嚇佢傷害佢呢?我見佢毛靚拔返條呢?點可以唔理?除非你唔愛隻雀
一隻雀咩情況下咬人呢?會不會已受傷?定真係賺錢賺到好累要休息?點可以唔理?除非你唔愛隻雀
咬到人,其實只係一句,雀已不用入狗房受苦,如果真係愛雀,只要佢唔受苦,我唔單止道歉,賠錢都得。仲笑人抵死,咁想隻雀受苦。除非你唔愛隻雀

TOP

記得有一次北角英皇道揸車,有一旺角青年紅燈過碼路,我架車完全停晒,我望吓當時比車行果個綠燈,再望吓該青年,佢竟然中指我,當時立刻想落車打佢。但考慮當時情況(未必夠打,架車係道,阻塞交通,我條命比佢貴),我無咁做。事後詢問法律界人士,如果真係撞都佢都係司機嘅責任...

TOP

我用一個比喻~大家就明白~
我們駕駛汽車~有人跳過欄杆~被我們汽車撞到~此人跳過欄杆是否抵死?
如果抵死~我們是否不用下車理會此人?
道理是跳欄錯~就算自己100%對~但人生唔係咁~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

本帖最後由 ap_nail 於 2014-2-10 11:40 編輯

主席,你好,我的手對我個人來說,我是絕對明白及可接受。
但我本是狗友,及後因很多真正愛雀的人仕指導下,慢慢愛上鸚鵡。在我來說,因人類不當的行為而被狗咬/雀咬,這都應是先了解是否中間發生什麼問題。例如是否人類給予攻擊,雀只是自衛/雀自家的性格喜好/雀鳥的需要,好似好累咁。這是雀主需付上大部份責任。
那天我記得你也會叫人不要在後突然摸你的雀,因你的雀是不喜歡的。這是一個很好養主的責任。
一隻狗咬人,無謂咩情況,都是狗隻先坐監<------我一直都是覺得有問題的,咁養主既責任就咁少??我係西薩米蘭的fans
一間公司,員工做錯事,老闆都需道歉<------這是我常做的事,需然很討厭佢地做錯要我付責,但真是有這個責任
一個小朋友做錯事,家長都會為小朋友道歉<------我還會教我的小朋友也需道歉
讀過幼稚園都應明這個道理吧!如果佢咁大個人未受過教育/無父母,咁我絕對能原諒一個野人的品行

其實我本身有為大形活動做統籌,保險/簡單法例處理手法,我都會熟。
就被咬當天,我致電我其中一位有養狗的家人,我還問他是否認識。但當他知道事件經過後,很鼓勵我報警。不過隻雀有機會死唔奇,但呢種人要教訓,害到其它人其它雀都唔好....其後主席做都知我一直都是為了隻雀,而退一步......
也不想難得有一個咁既展覽,唔希望發生什麼事情,影響明年大會投保時,需立禁什麼條例,例如所有雀要入箱,免人多手多咬傷人。熟保險例都知,所以保險都會怕麻煩野,佢地無買保,好難再在會展咁大地方做。


在事件當中,我在投訴其實,已兩次見到收錢,錢最很入邊個袋,我真係唔清楚。但如果佢地關系淺,我唔多信天空會為左呢個人而被指控,同樣,我是一個需公平公正的人,而我的要求不過份,雀可能已太累/唔鐘意大嘈而咬人,收起該雀,對雀也好。也不知下一位受傷會是誰,如是強國人,你估會否一掌打落雀度。大陸我這些見得多。佢對雀有幾愛,除了在行為上,在事實是都能看得到,我的小花都不愛剪翼,也沒有剪到這樣,佢有一邊剪到好像爛哂咁。

而事情也算好彩是我認識鸚鵡,如我真是不熟雀鳥行為,我一定有進一步行動。唔需要攪到自己咁嬲及得不到公平對待。正如一個唔熟狗既人被夠咬及俾話抵死等,相信果個人係諗都唔諗一定報警,佢唔識得去理咁多。

我已是退了一步,但昨天他已為自己好勁,贏左咁,帶同該雀在不停說。我分別有朋友及家人聽到,所以我家人其實係想捉我去的報警,為此事我們都有不歡過。此終受傷的是我,洋洋得意及勝利的事他。我既退一步沒有為事情做得更好。

TOP

先申報利益~鸚鵡天空老闆是我們的會員~及後因愛鸚鵡而開設店舖~而我的身份也立即變得尷尬~我們先是朋友~而後因職業關係變得難以清晰分明~中立的界線~
所以我唔會評論鸚鵡天空的生意手法~因為生意各有各做~各有各客~喜歡幫襯邊間~全由我們消費者決定~由市場汰弱留強~
據我再了解事件後~以我所知道的~分享給大家~(我盡量用最客觀性去睇件事)

整件事反而只得那位男子~不是我們的會員~而我事前完全不認識他~
而ap_nail我也從未見過面~兩者我都可以講完全陌生~

那男子是鸚鵡天空的客人~也是入場參觀~他不是收錢影相~不過~
我們大家養鸚鵡人~作為一個寵物主人~在任何情況下~是任何情況下~自己的鸚鵡咬到任何人~點解咬到?就算點都好~理應先作出慰問~後了解~
至於道歉~都應該先先理解左~唔應該不聞不問~在此~我以鸚鵡天空的朋友身份~代這男子向ap_nail作深切慰問~

我當日到場~見到ap_nail~(當時我唔認識佢)有個女人在吵鬧被鸚鵡咬~我也好奇行近觀望~見事件都公說公有理~婆說婆有理~
我冇見到事件發生~如果換轉我是那位男士~我必定第一時間~問:你有冇事丫?SORRY丫~才再去了解事件~如果發現對方有惡意~才再作打算~我都係主張先慰問~後了解~(了解後打交係另一回事)

到後來收到ap_nail電話求助~(好高興咁俾面我~)我了解事件後~道明我也在會展~我可以到醫療室會面~
我到醫療室前一刻~我在鸚鵡天空攤檔表明~有會員求助~應該100%是先前事件那一位~事件交由我去調解好嗎?大家都覺得好~

我聽ap_nail解釋~就算任何情形~我申手被你隻鸚鵡咬到~被咬到時~最低最低限度~都應該望下~問下~我知道ap_nail氣難下只是一句道歉~
所以我即時先代那位男子向ap_nail道歉~再陪同ap_nail去到攤檔~鸚鵡天空再向ap_nail表示關心~

而ap_nail自己有養鸚鵡~都知道鸚鵡咀好大力~應該好好保護自己~如果再有鸚鵡爬上你手~應該退後~或即時通知主人~把鸚鵡取回~唔好自己放番佢~

我們所有會員~都會自行曬雀~好應該吸取今次經驗~在街上曬雀~要留意途人~最好在企架寫上警告字眼~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

鸚x天空果間野,去幫襯二次之後我以後都唔去,可能買得幾百蚊糧,借個洗手間小便都話依度無厠所!

TOP

我就是昨天被咬的主角
而且他是利用雀鳥去賺錢,更雷保證人雀安全,而事實上我是被咬傷,即代表雀有危險性,真不能再作無警告及無保護下展出。
經投訴後,天空的付責人都出來談,警告字句是加上了,個咬人的雀還是在那位置,還不停的在收錢拍照。
ap_nail 發表於 2014-2-9 23:15


收錢拍照實在缺德,給鳥咬事少,遇上態度差鳥主事大。我星期五七點幾去的,沒人,也見相中人,也見相中鳥。敢問np_nail閣下是紳士還是淑女?

TOP

本帖最後由 ap_nail 於 2014-2-10 00:54 編輯

由頭到尾,如果你說我沒有為過鸚鵡想過,我當曰就報警了事,仲有保險賠。當曰主席都在,我都是心痛鸚鵡,所以才沒有攪大,主席都有見我係心痛隻雀先無報警。你自己都有雀,整到人點都道歉先。我係有小朋友,所以更加明呢個道理。天空果個人,利用雀仔影相賺錢之餘不顧人雀安全已係問題,仲一D雀品都冇,點解你可以一D都唔理
你咁講法,係咪讚同果D人做法?

TOP

點解要拿隻雀做磨心呢? 為咗啖氣, 贏咗, 最後受苦都係隻雀!
點解唔可以從隻鸚鵡嘅角度去睇呢? ....因為响館內企得耐, 人又多環境又嘈好煩燥 .... 加上企返上架時又企唔穩, 所以咬住隻手借力.... 其實事情可能就係0甘簡單!
多一點寬心, 同一件事情就會有唔同嘅感受!!
其實動物好簡單, 同小朋友一樣, 只識直接表達佢地嘅喜惡! 你都有寵物同小朋友, 何不用同一態度去對待呢2種一樣純真嘅生命呢!!

TOP

DEL

TOP

本帖最後由 ap_nail 於 2014-2-9 23:22 編輯

DEL

TOP

本帖最後由 ap_nail 於 2014-2-9 23:22 編輯

DEL

TOP

其實我本真是連打這段野都懶的人,但今天我好多朋友入場,都在說有個爛面的人不同人面前談論我,為免大家被誤會,所以我才出聲,至於傷口,現是腫及開始發紫,我做警察的家人十分希望我能到醫院一行,不排除會報警及要求大會賠償處理。

TOP

返回列表