返回列表 發帖
回復 4# ReBorn


    我每朝都會放佢出黎玩2-3個鐘,同佢玩下上落手指,比手手同餵啲蘋果或木瓜乾佢食,宜家我每次去洗籠佢都會飛黎搵我tim!
多口問句各位師兄同你隻寶貝玩啲咩架呢?

TOP

樓主平時點同佢增進感情?

TOP

有呀~原來6個月就青春期喇,爬左文如果開口咬人話唔聽就放佢入籠唔理佢,宜家試梗,希望可以改善佢咬人情況!其實佢宜家先6個月係咪仲係口腔探索期呢?
Thxyou   louis 師兄解答~

TOP

有無剪飛行羽呢? 識得飛就會惡. 依家就好似青少年反叛期, 處處挑戰主人地位及試你底線.

TOP

返回列表