返回列表 發帖
大家講笑之嘛, 唔須要太認真.

TOP

原帖由 Louis 於 2008-12-16 17:42 發表

仲串錯兩個字添.


嗯 .. 我都成日 口多多 講錯嘢啦
我家 3 寶 ~~~
為食盾臂龜 - 高貝
口多多藍頭 - 肥寶
招積迷你金 - 綠寶

mayyan100@hotmail.com

TOP

原帖由 Raco 於 2008-12-16 17:29 發表
Sorry, 我真係差過啲細路哥

仲串錯兩個字添.

TOP

Sorry, 我真係差過啲細路哥
Raco

TOP

Actually, I am not interesting neaither to read any instuction manuel (too many wording) nor enthusiast to play any computer games at all.

[ 本帖最後由 Raco 於 2008-12-17 09:28 編輯 ]
Raco

TOP

原帖由 Raco 於 2008-12-16 17:15 發表
有咩問題呢
我都唔係時下嘅後生仔呵, 妳估我日日莆機咩
唔識咪唔識囉, 又唔使死嘅


因為你係 "開口中" 最高記錄保持者麻 ..
直覺上你喜歡打機 ..
所以  咁簡單既 game, 對你應該係 超級小兒科, 但估唔到你仲渣過 D 細路哥 .. 呵呵呵
我家 3 寶 ~~~
為食盾臂龜 - 高貝
口多多藍頭 - 肥寶
招積迷你金 - 綠寶

mayyan100@hotmail.com

TOP

第二版 How to Play 已經教你點玩.

TOP

我頂多都係蒲呢樹
Raco

TOP

有咩問題呢
我都唔係時下嘅後生仔呵, 妳估我日日莆機咩
唔識咪唔識囉, 又唔使死嘅
Raco

TOP

原帖由 Raco 於 2008-12-16 15:57 發表
係咪只可避開呀?
唔可以攻擊嗎??


咁既問題你都問得出既, 唔似你喎
我家 3 寶 ~~~
為食盾臂龜 - 高貝
口多多藍頭 - 肥寶
招積迷你金 - 綠寶

mayyan100@hotmail.com

TOP

原來係咁, 多謝賜教
Raco

TOP

Spacebar 攻擊

TOP

係咪只可避開呀?
唔可以攻擊嗎??
Raco

TOP

返回列表