Louis (新手上路)當前離線
百厭肥Monkey
樹樹管理員
TOP
yuki (天上的一片雲 ♡ )當前離線
安靜了 ∼
銀牌會員
原帖由 Louis 於 2008-12-16 17:42 發表 仲串錯兩個字添.
原帖由 Raco 於 2008-12-16 17:29 發表 Sorry, 我真係差過啲細路哥
Raco 當前離線
快樂"腦實"人
新手上路
原帖由 Raco 於 2008-12-16 17:15 發表 有咩問題呢 我都唔係時下嘅後生仔呵, 妳估我日日莆機咩 唔識咪唔識囉, 又唔使死嘅
原帖由 Raco 於 2008-12-16 15:57 發表 係咪只可避開呀? 唔可以攻擊嗎??