返回列表 發帖
看更再輸麻雀連间廠都賣埋!

TOP

嘩! 你都養好多嘢喎!
ONON

TOP

狗狗 & 兔仔 ~ 都好慘!
我有13隻可愛寵物:
-1隻金毛尋回狗(Empire),-6隻(陸龜&水龜)  
-2隻灰鸚 (糖水&呀妹)-1隻迷你金(牛牛)
-1隻LB (豆豆)-2隻雞尾(寶寶&貝貝)
(6隻八哥狗~在心中, 彩虹橋再遇!)

TOP

個看更再輸麻雀,會唔會連佢都賣

TOP

佢可是隻白化大老鼠
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

在一個好細o既籠養的, 係我返廠佢先有得出黎跑o下.好慘.
今次返去唔見左兩隻狗, 原來看更輸左麻將賣左比人擋左.
我要服侍一個大白Turbo姐同一個藍黃金剛Popeye仔, 佢地係二惡鸚呀!

TOP

用黎食定養架~如果放養會俾老鼠咬死~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

好靚呀,粉紅眼珠喎........

TOP

返回列表