返回列表 發帖
我覺得為咗蜜袋鼯, 嚇親成屋人, 睇到相都打冷震

TOP

oh no!!!!! 本身唔敢click入edward條link
一拉落d見到張圖
嚇到心都離埋阿
剛食完飯..而家...

TOP

死肥佬好核突呀
如果有一日啤梨話想食靚過你既靚仔,你會唔會搵比佢呢
joankong 發表於 2010-4-14 13:11

咁就世間難求啦~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

死肥佬好核突呀
如果有一日啤梨話想食靚過你既靚仔,你會唔會搵比佢呢
一屋五雀,兩隻中葵寶寶同一仔
栗額BB,黃頸綠怡,灰鸚Dolly

TOP

Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

實在太恐怖~但小蜜好喜歡食~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

一定要留多一D!!!!!!

TOP

見到曱甴, 要不要捉起留比主席

TOP


好偉大的主人
請用心照顧鸚鵡

TOP

TOP

見1隻食1隻見1隻食1隻......................

TOP

見1隻殺1隻

TOP

呢d圖...無唔係小強黎架喳...
冇翼個隻都冇咁驚...有翼呢隻...真係一模一樣...
楚峰 發表於 2010-4-13 20:39

冇翼係母....
有係公

TOP

可否餵香港小強呀 ?
亞馬遜藍頭  金莎
亞歷山大       朱古力
灰鸚               拖肥( 去了天堂)

TOP

呢d我可以拎上手玩(人工養) 街邊果d我就怕污糟

TOP

呢d圖...無唔係小強黎架喳...
冇翼個隻都冇咁驚...有翼呢隻...真係一模一樣...

TOP

我唔咁俾真實杜比亞家人睇~只咁俾相片佢地睇~已經嚇到半死~我都覺得自己幾偉大~為左小蜜~乜都肯試~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

飛鸚真係好鍚小蜜

TOP

1我每朝都硬住頭皮,(現在開始習慣,明顯冇咁驚啦,遲早咁用手捉)嚇到我好驚,

2冇晒辦法,佢唔食野,我乜都要試,如果佢喜歡食蛇,我就真係唔知點好啦,

3為左小蜜.老虎都要捉啦,
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

我一生最怕係蟑螂同蛇,為了小蜜.頭痕都要
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

返回列表