風中飛鸚 (荃灣古天樂)當前離線
香港首席舞男
樹樹管理員
TOP
養鳥新丁 當前離線
新手上路
雙頭龜食完3個鐘~換隻鑽龜~3秒食晒啦~點會浪費丫~我家任何糧都唔會浪費~是整整一條食物鏈~ 非常原整~最後可以去杜比亞食~食完再回頭餵番蜥蝪~一D都唔浪費~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-21 12:04
最可惜我唔可以POST相~如果可以~整個鸚鵡樹都生晒~ ONON應該考慮公費買部平相機俾我~求其影到就得啦~清唔清唔緊要~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-21 12:00
我已經採用極多糧~隨口可得~唔 ... 風中飛鸚 發表於 2011-7-21 11:51
1在家中養~因為已經做好36"水龜缸~已運作~(有龜) 2起初"無可"先追~咬左一口~想再食~可惜"奈何"又想咬~(因為兩龜連體角度K型~兩隻一上一下~一發力就變成風車~轉個不停)好辛苦先食得到~我已經採用極多糧~隨口可得~唔 ... 風中飛鸚 發表於 2011-7-21 11:51
1昨晚開口食野啦~好開心~雖然唔係食得好快~總算有意慾去追~ 2我都知道唔養得耐~養到機會極微~萬中無一~只可惜一個字~"窮"如果有錢就買隻2萬啦~ 3亞COOL~我養左幾日之後~真係覺得2萬唔算貴~咁珍貴能夠 ... 風中飛鸚 發表於 2011-7-21 10:59
風中飛鸚..............我認為你這新寵可以話系"不在乎天長地久,勝在曾經養過................." anyway add oil...................... cool 發表於 2011-7-21 02:31
cool 當前離線
註冊會員
彈頭 當前離線
咁如果將來佢死左 你會唔會拎佢去做標本呀? louisa20047 發表於 2011-7-20 14:02
louisa20047 (葵花叢中的一根小草)當前離線
FB:louisa 20047 @ gmail.com
2萬元買隻龜太貴~我真係唔捨得~如果檔主話1000元一個月~供到兩萬~我會考慮~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:42
1連體龜苗100隻~只有一隻去到成龜~機會係百份之一~唔係冇機會~只係開口食野就可以玩耐D先死咁解~ 我都冇諗過有運可以養到變成龜~ 2我一早已經開始試~豐年蝦/紅虫/鮮蝦/蝦乾/龜糧~只係差焗豬扒飯未試~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:40