返回列表 發帖
我有兩隻鑽紋龜~一隻2"~一隻1"~一隻紅肚側頸龜2"
相片因為沒有相機~有錢我會買~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

雙頭龜食完3個鐘~換隻鑽龜~3秒食晒啦~點會浪費丫~我家任何糧都唔會浪費~是整整一條食物鏈~
非常原整~最後可以去杜比亞食~食完再回頭餵番蜥蝪~一D都唔浪費~
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 12:04

你有鑽紋?....photo

TOP

雙頭龜食完3個鐘~換隻鑽龜~3秒食晒啦~點會浪費丫~我家任何糧都唔會浪費~是整整一條食物鏈~
非常原整~最後可以去杜比亞食~食完再回頭餵番蜥蝪~一D都唔浪費~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

最可惜我唔可以POST相~如果可以~整個鸚鵡樹都生晒~

ONON應該考慮公費買部平相機俾我~求其影到就得啦~清唔清唔緊要~
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 12:00

捉人上黎你到影咪得

TOP

我已經採用極多糧~隨口可得~唔 ...
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 11:51

浪費

TOP

最可惜我唔可以POST相~如果可以~整個鸚鵡樹都生晒~

ONON應該考慮公費買部平相機俾我~求其影到就得啦~清唔清唔緊要~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

1在家中養~因為已經做好36"水龜缸~已運作~(有龜)

2起初"無可"先追~咬左一口~想再食~可惜"奈何"又想咬~(因為兩龜連體角度K型~兩隻一上一下~一發力就變成風車~轉個不停)好辛苦先食得到~我已經採用極多糧~隨口可得~唔 ...
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 11:51

小心佢地轉得太快~飛走

TOP

如果"無可"奈何"丁左~我有機會考慮2萬果隻~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

1在家中養~因為已經做好36"水龜缸~已運作~(有龜)

2起初"無可"先追~咬左一口~想再食~可惜"奈何"又想咬~(因為兩龜連體角度K型~兩隻一上一下~一發力就變成風車~轉個不停)好辛苦先食得到~我已經採用極多糧~隨口可得~唔洗佢地追餐死~

3情形就係越肚餓越食唔到~越發力就越轉得快~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

1昨晚開口食野啦~好開心~雖然唔係食得好快~總算有意慾去追~

2我都知道唔養得耐~養到機會極微~萬中無一~只可惜一個字~"窮"如果有錢就買隻2萬啦~

3亞COOL~我養左幾日之後~真係覺得2萬唔算貴~咁珍貴能夠 ...
風中飛鸚 發表於 2011-7-21 10:59

兩個頭都食定係?
擺係鋪頭養定屋企 ??

TOP

風中飛鸚..............我認為你這新寵可以話系"不在乎天長地久,勝在曾經養過................."
anyway add oil......................

cool 發表於 2011-7-21 02:31

忘記左講~如果成功咪有~.........................





"無可"奈何"之生關死劫上下集~不斷在鸚鵡樹推出囉~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

1昨晚開口食野啦~好開心~雖然唔係食得好快~總算有意慾去追~

2我都知道唔養得耐~養到機會極微~萬中無一~只可惜一個字~"窮"如果有錢就買隻2萬啦~

3亞COOL~我養左幾日之後~真係覺得2萬唔算貴~咁珍貴能夠存活~2萬係值~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

風中飛鸚..............我認為你這新寵可以話系"不在乎天長地久,勝在曾經養過................."
anyway add oil......................

TOP

今日你膠片店,第一次聽到有人買雙頭龜!  我覺得飛鸚勇氣可嘉! ( 讚好) ,
因為真係超級難養!  不過我依然支持你!  
咁樣連體法係 兩身兩頭,如果得一邊肯開口食野,另一邊企硬絕食應該仲頭痛!
真係食又死,唔食又死!   
平見過左右平排,你尼隻應機算係上下連體!  如果發現其中一頭有弱勢出現,要多照顧!
希望有開口新消息!

TOP

咁如果將來佢死左
你會唔會拎佢去做標本呀?
louisa20047 發表於 2011-7-20 14:02

雙頭龜殼標本...我想要呀

TOP

咁如果將來佢死左
你會唔會拎佢去做標本呀?

TOP

2萬元買隻龜太貴~我真係唔捨得~如果檔主話1000元一個月~供到兩萬~我會考慮~
風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:42

如果有得咁樣買藍黃....我即刻供返隻先....

TOP

2萬元買隻龜太貴~我真係唔捨得~如果檔主話1000元一個月~供到兩萬~我會考慮~
風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:42

供到一半死Q左.......

TOP

2萬元買隻龜太貴~我真係唔捨得~如果檔主話1000元一個月~供到兩萬~我會考慮~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

1連體龜苗100隻~只有一隻去到成龜~機會係百份之一~唔係冇機會~只係開口食野就可以玩耐D先死咁解~
我都冇諗過有運可以養到變成龜~

2我一早已經開始試~豐年蝦/紅虫/鮮蝦/蝦乾/龜糧~只係差焗豬扒飯未試~
風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:40

可能你果隻就係果一百份之一既幸運兒呢....
加油

TOP

返回列表