wongleung 當前離線
新手上路
TOP
zero322 當前離線
高級會員
Cherryyeung1 當前離線
thank you idy. cherryyeung, 你隻lb養左幾耐 ? 我果隻响雀街買番嚟第二日有事, 於是請教西環雀舖, 佢叫食HK333 同滴眼, 見無咩進展, 兩星期前响樓下睇過醫生, 但d藥反而唔夠hk333得, 剛剛過 ... sonicwai 發表於 2011-11-11 15:06
colin0000 當前離線
sonicwai 當前離線
我隻雞尾都係同樣case, 想睇Dr Frank但佢 放假, 所以約左 Dr Joyce (中國人) 聽日睇, 有無人睇過 Dr Joyce ? 好唔好? 還是 Dr Angelo (西班牙人) 好d ? sonicwai 發表於 2011-11-11 14:15
可以去大圍睇既...不過冇話邊個醫生好定唔好~ zero322 發表於 2011-11-11 13:18
idy_chimwf 當前離線
銅鑼灣動物醫院搵dr.frank 難book 嗎?收費幾多Ga...有無地址同電話丫....唔該 Cherryyeung1 發表於 2011-11-11 09:58