返回列表 發帖
糟?  可愛男生.
WHAT'S YOUR  BABY MACAW ' NAME..WHEN U TAKE HIM TO HOME.
BABYPAPA 發表於 2012-4-15 22:58

haha....早已改了......不講你知

TOP

慈父
彈頭 發表於 2012-4-15 22:57


今日吸藍黃毒.....毒癮指數嚴重急升.....

TOP

糟?  可憐沒人愛的男生.
BABYPAPA 發表於 2012-4-15 22:58

PAPA你也這樣說

TOP

本帖最後由 BABYPAPA 於 2012-4-15 23:00 編輯

真糟.....
養鳥新丁 發表於 2012-4-15 22:50

糟?  可愛男生.
WHAT'S YOUR  BABY MACAW ' NAME..WHEN U TAKE HIM TO HOME.
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

好在都好好天氣




滿有愛心 FEEL 的丁丁啊
BABYPAPA 發表於 2012-4-15 22:49


慈父

TOP


真糟.....

TOP

本帖最後由 BABYPAPA 於 2012-4-15 22:56 編輯

[quote]好在都好好天氣




滿有愛心 FEEL 的丁丁啊
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

萬人迷丁丁

TOP

新丁快post 你張玉照,可能又多幾個暗戀你
YEEYEE 發表於 2012-4-15 22:44


TOP

新丁快post 你張玉照,可能又多幾個暗戀你
YEEYEE 發表於 2012-4-15 22:44

天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

新丁快post 你張玉照,可能又多幾個暗戀你
瘦猛猛灰鸚~樂樂

TOP


mancat 發表於 2012-4-15 22:34


不要生氣~~藍黃好乖乖

TOP

我都幾想, " NIKE/SONY" 幫佢媽媽撐開多幾粒鈕哦...
我家是"開心動物園"

TOP


真蠢.....
養鳥新丁 發表於 2012-4-15 22:19

我家是"開心動物園"

TOP

哈哈~開心坊小妹妹見到又會愛上
藍黃新丁哥!!!!!
烏龜的 發表於 2012-4-15 22:30

天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP


不過抱住藍黃既感覺實在太幸福了
太陶醉了....haha

TOP

哈哈~開心坊小妹妹見到又會愛上
藍黃新丁哥!!!!!
烏龜的 發表於 2012-4-15 22:30


的而且確同我icon張相差距太遠.....
不過.......我仍是我

TOP

哈哈~開心坊小妹妹見到又會愛上
藍黃新丁哥!!!!!
栗子 - 黑頭凱克

TOP


算了

TOP

新丁張玉照
天狼星大仙養隻牛牛
乜都唔識新手中新手

TOP

返回列表