返回列表 發帖
回復 22# Cozzy


    甘我keep住甘餵佢食野  佢拎野食唔驚 但隻手行近d就驚

TOP

本帖最後由 Cozzy 於 2013-1-14 21:47 編輯
回復  Cozzy


   甘其實我依家甘樣keep住餵野食比佢好呀 定捉佢出黎上棍甘摸熟好?
laupong9343 發表於 2013-1-14 21:37

餵野食比佢, 之後引佢出黎. 同你唔熟捉佢出黎有反效果.佢怕左手就仲長時間.
怕人的雀比較難教.
http://youtu.be/SJLAts9BVd8

TOP

回復 20# Cozzy


   甘其實我依家甘樣keep住餵野食比佢好呀 定捉佢出黎上棍甘摸熟好?

TOP

依家咪當一個挑戰 慢慢令到佢信任我
laupong9343 發表於 2013-1-14 15:46

習慣左環境之後就會好D

TOP

同佢隻好似一樣, 以前都唔知係咩雀, 好似未見過出面有~~
noddywai 發表於 2013-1-14 04:48

係同一種,我早MICHEAL 小小買的。
香港有幾十隻倒LA.

TOP

依家咪當一個挑戰 慢慢令到佢信任我

TOP

haha 在店舖內扮乖等你買, 回家便做回自己, 最重要合眼緣, 慢慢教啦
大少Love Bird 叫 BB
二少迷你金剛叫甘仔
三少Yellow Font Amazon 叫寶寶

TOP

我諗無話黑頭一定易上呀, 有d愛情鳥 咬人咬到飛起, 有d 乖到你唔信, 我諗咬唔咬都係睇下彩數~
而且買之前有得比你上手試架 小大型雀, 唔岩唔上手可以唔要架~
細雀就話無得試姐~@@

TOP

什麼?
yimaggie 發表於 2013-1-13 23:56



  冇野~~~奇怪黑頭難上手之MA~XD
原來我真係好好彩!!!!!

TOP

好望角~~~~~~~~
Cozzy 發表於 2013-1-13 23:03


同佢隻好似一樣, 以前都唔知係咩雀, 好似未見過出面有~~
http://youtu.be/YWz0z_nZDyY

TOP

居然!!???@@
烏龜的 發表於 2013-1-13 21:05



    什麼?

TOP

哩隻咩雀? thank you.
noddywai 發表於 2013-1-13 22:31

好望角~~~~~~~~

TOP

2星期馴雀手記.....睇下土幫唔幫到手
果時9個月大, 咬人到跟人12日左右
養左2個月之後就可以番轉
Cozzy 發表於 2013-1-13 11:04


哩隻咩雀? thank you.

TOP

居然!!???@@
栗子 - 黑頭凱克

TOP

慢慢黎啦 上網睇下人地點train鸚鵡學多d youtube有好多片ga
雞尾:黃化-彭彭(終於5.3.2013 7am),原色-咩咩,古銅珍珠-必必,黃化珍珠-圈圈,珍珠派特-花花
亞歷-包包@2012, 嚕嚕嚕(2013/1/3-2013/3/12 3am)
折衷-伯爵與豆豆(2000)
和尚-QQ與MOMO(2012)
太陽-威威(~2002)與叮叮

TOP

看來我都係唔適合養雀,因為我怕比雀咬,基本上明知有機會咬既我都唔會放隻手埋去… 係咁咬仲捉到出來,我尼 ...
macbrush 發表於 2013-1-13 18:24

怕咬就搵隻已經馴化的雀, 不過自己馴報隻雀又有唔同感受

TOP

看來我都係唔適合養雀,因為我怕比雀咬,基本上明知有機會咬既我都唔會放隻手埋去… 係咁咬仲捉到出來,我尼一世都做唔到。

TOP

本帖最後由 Cozzy 於 2013-1-13 11:10 編輯

http://forum.parrot-tree.com/vie ... ;highlight=%2Bcozzy
2星期馴雀手記.....睇下土幫唔幫到手
果時9個月大, 咬人到跟人12日左右
養左2個月之後就可以番轉

TOP

唔一定可以幫你, 但可以參考下.

http://forum.parrot-tree.com/vie ... page%3D1&page=1
ONON

TOP

回復 3# Harry


    4個月大到

TOP

返回列表