返回列表 發帖
帶鸚鵡去磨咀?可以咁做咩?去邊到磨?佢會好驚,會不會唔再同你friend?
我隻藍頭個咀尖到不得了,咬人好痛,都想過要磨咀,但唔知真係得。
ping 發表於 2010-6-18 10:10


我係拎出去雀街能記,
等事頭同事頭婆郁手磨!

大舊金把咀實在太尖,如果唔係,
我都唔會的佢出去磨咀,
唔會磨好多,只係係咁二磨兩野,
等佢把咀鈍少少,
挫下佢d銳氣,等佢唔好咁霸王…

為怕佢會嬲左我,怕左我,
所以我一定要拎出街比人磨,千祈唔好自己操刀,
磨完之後佢不知幾乖,
成隻鵪鶉仔咁…
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

我有一次係妹姐果度睇倒佢幫緊隻LB磨咀, 因為LB個咀生得K型左, 食野有D困難所以要幫佢磨返正D.

TOP

本帖最後由 ping 於 2010-6-18 10:12 編輯

帶鸚鵡去磨咀?可以咁做咩?去邊到磨?佢會好驚,會不會唔再同你friend?
我隻藍頭個咀尖到不得了,咬人好痛,都想過要磨咀,但唔知真係得。

TOP

返回列表