養鳥新丁 當前離線
新手上路
TOP
風中飛鸚 (荃灣古天樂)當前離線
香港首席舞男
樹樹管理員
但照計成龜都係由龜苗之黎呀 所以你有有機會養大佢地既 加油啦fly鷹主席 ckw3b 發表於 2011-7-20 13:33
現在連體龜實力太弱太細隻~我都覺得好大挑戰~ 我會用盡我能力~希望有機會~但起碼佢要先開口食野~其他先有得攪架~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:31
ckw3b 當前離線
照數計成龜抵~因為成龜冇機會死~龜苗死9成9 ~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 12:23
好多人話寧願用黎做家用好過啦~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:29
咁貴...我寧願買隻藍黃好過 養鳥新丁 發表於 2011-7-20 13:27
成龜1歲以上18000~兩歲又貴D~貴到6歲左右~ 其實1歲已經安全~1歲以上死~原因係兩隻爭位生長而死~已經唔存在內臟運作問題~ 到時又有另外變數~直到6歲左右~應該乜變異都能適應~所以最貴~任何組合角度連體都要3萬以上 ... 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 13:25
我仲有一招~將一半連體龜股份全都賣晒俾果個朋友~然後一次過賣兩隻完整巴西俾佢~就當一對連體交易完成~反正朋友都唔明乜野叫連體龜~佢只知道兩隻龜~(其實佢連巴西龜係乜都唔知~) 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 12:26
咁抵玩? 養鳥新丁 發表於 2011-7-20 11:27
好彩我有位好朋友~支持我~願為我冒一半險~ 大家知道我個人幾咁有義氣~而我朋友對動物一無所知~我提出一個方案~令他不會有損失~ 就係佢出一半錢~萬一連體龜死左~我願意買番一隻原整巴西龜俾佢~ 我再解釋佢知~你出一半錢買半隻連體龜~(兩隻的一半即係一隻啦)死左我負責買番一隻原整還俾佢~ 佢聽落覺得我非常有道理~係萬無一失投資~於是俾錢我啦~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-19 16:21
1各有一對前腳~單一隻後腳~沒有尾巴~ 2我早已經知道好易死~成龜二萬~龜苗二千~ 風中飛鸚 發表於 2011-7-20 10:47
louisa20047 (葵花叢中的一根小草)當前離線
FB:louisa 20047 @ gmail.com
雙頭龜TOTAL有幾多隻腳? 四隻?六隻?八隻? "無可"向左行,但"奈何"向右行點算? mmchu 發表於 2011-7-19 23:12
"無可"向左行,但"奈何"向右行點算? mmchu 發表於 2011-7-19 23:12