返回列表 發帖
兩隻百厌星
小朋友

TOP

我都以为係女仔
小朋友

TOP

本帖最後由 Zeta 於 2012-9-19 00:54 編輯




凱克真是很百厭。

TOP

男,個網名抄錄自套片通片Zeta Gundam (Z 高達)
Zeta 發表於 2012-9-19 00:31

我一直也以為姐姐
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

差D就帶左佢番屋企

TOP

中哂毒喇kenny哥你!!我都唔捨得走,實在太過癮喇!!不過又阻人做生意。。。。
小朋友

TOP

我一睇鸚鵡就唔想走
有機會再養返鸚鵡

TOP

拿刀來~~~我要砍他
養鳥新丁 發表於 2012-9-19 00:07

今天無請你吃豬腸 我最怕
改了吃炸蝦皮蛋......
都要被砍
告你謀殺老人家...
這年青人有精神病..莫非
信我一手     起你掉出馬路等你自毀......
12/3/2013   新家新的開始!
近來院友多.................
養鸚人多是瘋瘋癲癲的人生 !
4-9-13 養狗生活終結了 !

TOP

係wo~漏左添
小朋友

TOP

因為我上星期去MK睇到唔想走

TOP

葵花,太陽,迷金,亞馬遜,栗額,金剛,凱克,玫瑰,折衷,環頸,大咀鳥等分佈於每間既鋪入面。。。(雀街除外)
過路人 發表於 2012-9-19 00:34


仲有灰鸚鵡
有機會再養返鸚鵡

TOP

噢。。。。知道!zeta哥
小朋友

TOP

葵花,太陽,迷金,亞馬遜,栗額,金剛,凱克,玫瑰,折衷,環頸,大咀鳥等分佈於每間既鋪入面。。。(雀街除外)
小朋友

TOP

咁我星期五自己去睇下啦!!
thanks

TOP

zeta我應該稱呼你做師兄定師姐呀?
過路人 發表於 2012-9-18 22:58


男,個網名抄錄自套片通片Zeta Gundam (Z 高達)

TOP

sorry呀Kenny哥~我無問到呀!但我記得每間都有最少一隻紅金係度
小朋友

TOP

唔好餵住~頭一個月養定佢先~佢一到新環境~本身就易病~搞太多野~嚇到佢就好易出問題
假設萬一出問題~如果你唔做太多改變~起碼可以知係咩原因~搞太多野~你好難搵返個原因出黎的

反正你養得好的話~你同佢之間仲有 ...
louisa20047 發表於 2012-9-19 00:20


我隻小灰得閒就係到左搞右搞自己羽毛,背隻仲有條比佢搞到散開左。。。
有機會再養返鸚鵡

TOP

哈~又上左一堂喇
小朋友

TOP

原來辣椒係咁有益,我聽日都買辣椒比小灰食先
vogar 發表於 2012-9-19 00:14

唔好餵住~頭一個月養定佢先~佢一到新環境~本身就易病~搞太多野~嚇到佢就好易出問題
假設萬一出問題~如果你唔做太多改變~起碼可以知係咩原因~搞太多野~你好難搵返個原因出黎的

反正你養得好的話~你同佢之間仲有悠悠數十年的時間相處~駛咩急於一時呢
加我FB請話知閣下是誰

TOP

原來辣椒係咁有益,我聽日都買辣椒比小灰食先
vogar 發表於 2012-9-19 00:14

TOP

返回列表