返回列表 發帖
人間有情 緣份就是這麼意想不到
祝福樓主跟企鵝 

TOP

送上無限的祝福!  祝你們倆以後都開開心心! 健健康康!

TOP

祝福你倆快樂合拍,人雀健康

TOP

首先要激讚樓主,願意救回雀雀一命,仲要隻雀唔係自己添.相比D見死不救,一個仙都唔會益D獸醫的主人.......唉
你已經好偉大,功德無量.你會成為大家的好榜樣.10000000000000000000.......N個
第2絕對認同主席的看法多做多錯,少做少錯,只要嚇退"敵人"就唔做唔錯,無驚無險坐到5點,鬆人.
祝福樓主與企鵝

TOP

身體健康

TOP

緣份到真係擋不住, 我多年前都執過兩隻被遺棄狗狗, 不過數月前都相繼去世.........
今日, 企鵝有幸遇到你真係彼此嘅福氣呀, 祝您地一家都幸福快樂啦~ 企鵝要繼續加油, 快D 康復呀!!
家有雞尾小鸚鵡 ^^

TOP

好感動, 你同企鵝都要加油, 原來之前唔係鸚鵡討論區, 怪得知唔覺眼

TOP

我想問下樓主  你講   {打電話比漁X 處, 但回覆話就算黎收左只鸚鵡, 如果無人領回, 都會人道XX}  鸚鵡 不是 受保護動物  怎會同 狗貓 冇人認領 就會 人道XX? 我想了解下 謝謝
victor 發表於 2011-8-5 09:00

如果我係一個上司~我同下屬講~
多做多錯~少做少錯~唔做唔洗錯~如果簡單幾句說話能夠嚇退敵人~當然值得博啦~
一般市民好少查根究底~求其了事咩算囉~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

睇完你個POST,好感動..你負出唔會白費,緣份真係要來就唔會放棄..

圖中我隻女係傷殘,買回來大大下我先知,不過冇得醫,但佢好叻會用佢方法去企,佢仲好百厭..最近佢有咬毛,我同佢日日講你咬毛就咬,不過咬左就唔再靚,佢好似知咁..唔咬一排..^^真係要KEEP住同佢傾計,折衷好聰明,好好玩..仔會純D...仔比較跟人,你慢慢同佢接觸同傾多D計啦...佢地一肚饑就大叫..都幾勁..不過好快就收聲...

努力呀...^^
養動物前..停一停..諗一諗

TOP

你真係好好
你同企鵝都要加油呀
fly比
有小狗1隻, Q仔18歲啦
已經成為小葵花一族啦

TOP

希望企鵝早日康復

TOP

珍貴的緣分,要好好珍惜!希望企鵝早日康復..加油!

TOP

加油ar....希望企鵝快d好返﹗加油﹗

TOP

大愛無疆,人間有情!
睇完真係十分感動,企鵝遇到你真係福氣!
希望企鵝早日康復,亦祝樓主福壽康寧!
折衷BB Garu~~

我係十三少~~~~~

TOP

我想問下樓主  你講   {打電話比漁X 處, 但回覆話就算黎收左只鸚鵡, 如果無人領回, 都會人道XX}  鸚鵡 不是 受保護動物  怎會同 狗貓 冇人認領 就會 人道XX? 我想了解下 謝謝

TOP

God bless you and 企鵝

TOP

咁都執到,好有緣份
祝企鵝健康
愛情鳥(7仔9仔)+黃化雞尾(大雞)+原灰(冬菇)+小達摩(Rocky)

TOP

睇完這網文章  真是 很感動 願企鵝同你 未來開開心心 身體健康

TOP

好感人~~~ 加油呀

TOP

好好的主人……企鵝同你真係有緣份,希望企鵝和你都開心快樂同健健康康呀!!!

TOP

返回列表