返回列表 發帖
雙頭龜TOTAL有幾多隻腳?
四隻?六隻?八隻?
"無可"向左行,但"奈何"向右行點算?
灰鸚係大b哥,迷你金剛係大舊金,
lovebird係b仔,b女同埋福仔…
2012•04•27,我最愛、最鍚、最乖的大舊金走了。。。
2012•05•04,大舊金跟我們回家了。。。
大舊金走左之後,新回來的是細七…

TOP

唔係應該興奮咩?
風中飛鸚 發表於 2011-7-19 18:00


前後一齊黎....

TOP

好少飬得大 飬一排就....飛鸚加油~

TOP

我鍾意你買果隻多d wo
Saiga 發表於 19-7-2011 01:18



Me  too
ONON

TOP

好核突呀
本身對龜已經冇乜好感,重要雙頭...
joankong 發表於 2011-7-19 17:53

唔係應該興奮咩?
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

好核突呀
本身對龜已經冇乜好感,重要雙頭...
一屋五雀,兩隻中葵寶寶同一仔
栗額BB,黃頸綠怡,灰鸚Dolly

TOP

咁食野係咪兩個頭都要食
ching924 發表於 2011-7-19 16:51

現在最唔樂觀就係唔食野~
如果食野當然要兩個頭需要食啦~其中一隻死左或唔夠另一隻大得快~都會拖累另一隻死亡~
現在他們是連體~有兩份內臟~如果是雙頭~得一份內臟~可以單一個頭進食已經可以飽肚~
不過無論雙頭定連體~都唔能夠一邊死亡~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

咁食野係咪兩個頭都要食
和尚(Hello仔) 灰鸚(可樂) LB(呀細&Lucky)
fb:http://www.facebook.com/profile. ... 47437938&v=info

TOP

在底部~兩隻龜總有互相連接的地方~(變異根源)係唔正常的開始位置~(我想辦法搵人POST相~)

題外話~如果我有相機POST相~大把野睇~包睇到大家拍案叫絕~E家只有求路過行人幫我POST相~

講番連體龜先~其實係我一個多年寵物情意結~(七十萬個其中一個)我知道有時唔係買唔起隻動物~係唔"寫"得~例如50元買隻蟀~唔係冇50元~(係肉呎問題)~所以有見及此~而我有咁多情意結~我多年前已經開始儲一個叫做"緊急寵物基金"留黎同動物睇醫生~或者想買又冇錢果時用~我做左個盒~破釜沈舟沒有鎖~打不開~只有嚴重破壞先開到~每日將用淨散子放入~當然有1000元紙及500元紙~不過唔多~100元紙及20元數目都幾可觀~其他大餅5元10元銀更多不星數~粗略估計必超過一萬~今次連體龜本來估計要動用"緊急寵物基金"~因為一直搵都超過兩萬~直到SIMON搵到一隻6800~本來好開心~通街都超過二萬~
於是準備去買~點知店員話報錯價~係18600先至真~(咁貴我就唔買啦)~
最後SIMON在寵物節搵到一隻3000元~但必死或九死一生~(本來死亡率咁高唔應該買)
好彩我有位好朋友~支持我~願為我冒一半險~
大家知道我個人幾咁有義氣~而我朋友對動物一無所知~我提出一個方案~令他不會有損失~
就係佢出一半錢~萬一連體龜死左~我願意買番一隻原整巴西龜俾佢~
我再解釋佢知~你出一半錢買半隻連體龜~(兩隻的一半即係一隻啦)死左我負責買番一隻原整還俾佢~
佢聽落覺得我非常有道理~係萬無一失投資~於是俾錢我啦~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

我已經問過louis~隻龜(我應該講對龜~要加s)已經出生一個月左右~卵黃早已耗盡~
十多日前應該已經需要自行進食~及應該已經排泄過~
連體動物最危險就係頭幾年~身體內的器官~只要頭幾年能合作運作~就能生存落去~
現在 ...
風中飛鸚 發表於 2011-7-19 12:41

佢地兩者間接口係透明見到內臟咁得意 ? 係咪好似有塊膜包住定係點架
太陽鸚鵡飼養手冊
http://theconurehandbook.blogspot.hk/

TOP

借過行開~~ XD
無可奈何~~~ XD

讚好!!

TOP

現在俾我最大安慰~兩隻龜的大小相約~手腳有力~明顯各主兩手一後腳~不過生存機會都係好微~
而因為一隻連體成龜需要18000至30000元~要睇連得靚唔靚~
現在我買龜苗~實在九十死一生~(冇錢冇辦法~)
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

兩個頭分咁開
一定打唔到啦
louisa20047 發表於 2011-7-19 13:02

我講緊隻公仔

TOP

本帖最後由 louisa20047 於 2011-7-19 13:06 編輯
兩個頭會內訌打架的
養鳥新丁 發表於 2011-7-19 12:47

兩個頭分咁開
一定打唔到啦

TOP

我已經問過louis~隻龜(我應該講對龜~要加s)已經出生一個月左右~卵黃早已耗盡~
十多日前應該已經需要自行進食~及應該已經排泄過~
連體動物最危險就係頭幾年~身體內的器官~只要頭幾年能合作運作~就能生存落去~
現在 ...
風中飛鸚 發表於 2011-7-19 12:41

兩個頭會內訌打架的

TOP

我已經問過louis~隻龜(我應該講龜~要加s)已經出生一個月左右~卵黃早已耗盡~
十多日前應該已經需要自行進食~及應該已經排泄過~
連體動物最危險就係頭幾年~身體內的器官~只要頭幾年能合作運作~就能生存落去~
現在兩者間的接口正在收復~希望快d收得好~(現在是透明~看到內臟~)
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

我觀察左24小時~"無可"同"奈何"真係極度唔想連體~個樣好冇心機~表現得非常無可奈何~
email:perfect90220909@yahoo.com.hk
fax:24981198
tel:90220909

TOP

我唔知呀主席幫佢改個咩名, 我果隻雙頭龜左邊果隻叫「借過」, 右邊果隻叫「行開」~~
sodagreensimon 發表於 2011-7-19 01:27

LIKE

TOP

天生有問題, 但搵到好主人, 真係好啦
fly比
有小狗1隻, Q仔18歲啦
已經成為小葵花一族啦

TOP

上面果隻冇咁得意既, 而家係自稱荃灣古天樂既中國籍男子所有,聽講話計劃改個名叫「無可」同「奈何」

下面果隻得意啲既「借過行開」, 下次聚會帶俾你見識見識~~
sodagreensimon 發表於 2011-7-19 01:33

不錯
借過行開下次見

TOP

返回列表