返回列表 發帖
真係好感動....企鵝同你真係有緣份,希望企鵝和你都開心快樂
塞內加爾

TOP

好有愛心的主人

TOP

好感動~ 企鵝好幸福找到好主人^^
波子(塞仔), 拖肥 & 肥妹(LB)
八週年(塞仔)

TOP

好感動, 企鵝好彩遇到你!

幫你將個POST搬到鸚鵡討論區, 讓多D人可以分享你同企鵝嘅故事

TOP

折衷係比較呆滯D木獨D~大大下就越黎越有性格~~~

睇見佢好番真係好開心~~得閒POST多D相分享呀~~~

希望下次聚會會見到你同健健康康既企鵝~~~
玫瑰葵花 ENVY仔

TOP

企鵝而家進展得幾好, 一開籠門, 第一時間就擒出黎, 我估吾到佢原來好多野講, 不過你對住佢講野, 佢淨係眼碌碌望住你吾出聲, 但當你行開, 你叫Hello, 佢識應你 Hello, 你叫鵝鵝, 佢識叫寶寶, 你播D歌比佢聽, 佢會咿咿呀呀, 好攪笑, 肚餓仲識大聲嗌添, 都幾嚇人, 吾知你地養D折衷係吾係咁?
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

加油

TOP

祝願企鵝早日康復,

TOP

睇完好感動,同時覺得樓主系一個熱心,同有愛心的人。祝福你企鵝。
太陽→cash
黑頭凱克→ 多多
LB→QQ(去做小天使了)

TOP

我隻雀係人都上手架...,之前另一隻都係好跟人..基本上由我第一日見佢就肯上

上次走雀,執雀果個話一比手就跟左佢走,好彩係好心人...如果唔係就屎火

MANGO 學講嘢.. YEAH
綠寶(折衷)肯跟我LA

TOP

醫生話企鵝吾可以食太硬的食物, 最好盡量先用水浸淋先比佢食.

Fishball你都有折衷, 你養左幾耐佢先肯上你手?
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

佢好醒目仔WOR..

VET有無講個咀之後點丫??

MANGO 學講嘢.. YEAH
綠寶(折衷)肯跟我LA

TOP

企鵝近照, 尋晚影
  
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

多謝關心, 醫生沒有給我消毒藥水, 也沒有包扎, 只是按時服止痛葯及抗生素.
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

你好好心地, 希望企鵝盡快復原, 但傷口不用塗消毒藥水嗎?
可愛雞尾 毛.菲.吱.樂.豬豬
霸王葵花 Lufian
不愛穿衣 大眼仔
超級管家 囝囝
過度活躍 三腳貝貝

TOP

多謝關心, 企鵝精神尚好, 雙目有神, 肯食野, 肯飲水, 仲識禽上禽落, 同佢講野就眼仔碌碌望住你, 不過都仲怕人, 暫時都吾會同佢有身體接觸, 醫生開左d抗生素同止痛葯, 要我放入食物度一齊比佢食, 佢吾鍾意個陣味, 吾肯食撈左葯d糧, 我又吾敢抱佢出黎喂, 驚整親佢個傷口, 無計, 等佢肚餓無野食佢都要焗住食.......

未有時間同佢影相, 等星期六休息先同佢影再POST上黎比你地睇.....
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

今天企鵝點呀?好掛住呀,有冇相睇?

TOP

好感動~!!

企鵝知你對佢咁好咁錫佢,佢一定會好快復原架~

祝福你地,加油!!!
玫瑰葵花 ENVY仔

TOP

加油

TOP

企鵝終於返左屋企, 不過呢度對佢黎講都係好陌生, 呢幾日對佢真係一個巨變, 我諗都要有一個較長既適應期, 呢個星期都好緊要, 要留意住狀況, 最緊要吾好咬傷口.

我係醫院都見到單翼葵花, 吾專登去睇都吾覺佢單翼, 好活潑, 成日撩人玩, 希望企鵝將來都係咁活潑, 不過千祈吾好似佢咁嘈吵........
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

返回列表