返回列表 發帖
上面果隻冇咁得意既, 而家係自稱荃灣古天樂既中國籍男子所有,聽講話計劃改個名叫「無可」同「奈何」

下面果隻得意啲既「借過行開」, 下次聚會帶俾你見識見識~~
sodagreensimon 發表於 2011-7-19 01:33

D名好得意呀

TOP

上面果隻冇咁得意既, 而家係自稱荃灣古天樂既中國籍男子所有,聽講話計劃改個名叫「無可」同「奈何」

下面果隻得意啲既「借過行開」, 下次聚會帶俾你見識見識~~
折衷BB Garu~~

我係十三少~~~~~

TOP

哼, 問你死未!!
sodagreensimon 發表於 2011-7-19 01:25

甘拜下風..

話說邊到有此奇寵出現
好想見識見識

TOP

我唔知呀主席幫佢改個咩名, 我果隻雙頭龜左邊果隻叫「借過」, 右邊果隻叫「行開」~~
折衷BB Garu~~

我係十三少~~~~~

TOP

哼, 問你死未!!
折衷BB Garu~~

我係十三少~~~~~

TOP

有雙頭龜買到都出奇啦..
點解公仔都有得賣

TOP

我亦趁佢咁高興, 所以我都買咗隻雙頭巴西龜



http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-s ...
sodagreensimon 發表於 2011-7-19 01:17



我鍾意你買果隻多d wo
粟米 - LB
薄荷 - LB

TOP

我亦趁佢咁高興, 所以我都買咗隻雙頭巴西龜



折衷BB Garu~~

我係十三少~~~~~

TOP

返回列表