烏龜的 當前離線
新手上路
佢唔食 Jill 發表於 2012-2-15 13:24
TOP
忘我境界 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:22
養鳥新丁 當前離線
個到有個大球場架LOR@@ 個到有一個位地形好好!!!要行斜路 咁我係高點 只有我睇到人行梗上黎 而人地又睇唔到我地下搞梗D咩MA!! 呢一點好重要 KEKEKE! 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:22
Jill 當前離線
藍田人!!!???LIKE!!!!!! 我以前住藍田 搬左去馬鞍山 再搬左去上環 再搬返去官塘!!!! 搵日一齊係藍田食咸豬肉炒飯丫!!!正野!!!!! 不過話時話 我黎呢個壇時已經見到師兄你 師兄仲要係註冊會員呢! ... 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:02
咪去果到曬喇.........近火化場....貪空氣好咩 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:19
咁我又未去到你呢個化境 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:21
我聽歌專揀舊~~~~送首你聽 fldxKdS2DUQ 或者中意玩既野/做人果套不合時宜..... 成日俾同事話老積 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:18
慈雪山有個好大既公園 又冇咩人 個到好岩我曬龜曬雀!!!!! 好似係咪係儐儀館附近~ 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:16
佢地真係唔識= = 龜就以為係巴西 雀就以為係麻雀 成廿幾歲人見識都咁少.......真可憐! 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:14
慈雲山~黃大仙可以叫埋我 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:12
你咪同佢地講...我養龜玩雀洗你教?...你識條春咩..... 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:11
個日拎雀返屋企 係黃大仙飛的飛左50蚊!!!!!! 不過我暑天都有約人係慈雲山曬龜!遲下會曬埋雀!!!哈哈哈 其實黃大仙OK既 都唔算唔太遠~ 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:04
居然!!!??? 我同學成日話我玩埋D老餅野!!又玩雀又養龜!! 但其實我玩個D係虛榮野啦!!!佢地都唔識貨!! 一隻雀貴過佢一隻狗啦!!!! 烏龜的 發表於 2012-2-15 13:07
佢係師奶...阿唔係...係師姐 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:03
黃大仙雀友是比較活躍的 來黃大仙吧 養鳥新丁 發表於 2012-2-15 13:00
我住藍田, 娘家在觀塘 都算半個觀塘人, 但可惜既係...我未有雀 ckw3b 發表於 2012-2-15 12:57
ckw3b 當前離線
官塘係九龍東~係鸚鵡樹最多人地方~~ 風中飛鸚 發表於 2012-2-15 10:30