返回列表 發帖
首先恭喜你及企鵝,不過咁快可以出院 ?個傷口點處理呀 ?打石膏定包摘?

TOP

企鵝今晚可以出院, 今晚去接佢會問一下醫生應該點做. 多謝祝福!
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

大圍好似都有隻單翼葵花
你不如留意下佢D設備
睇下企鵝有冇用

TOP

希望佢好番
我估佢唔係好大年紀....  你都加油丫...

如果佢無左一邊翼, 起初平衡可能未慣, D 棍唔好SET 禁高... 睇下VET 仲有咩建議

MANGO 學講嘢.. YEAH
綠寶(折衷)肯跟我LA

TOP

you have great compassion......
hope get well soon.
good luck!!!

TOP

本帖最後由 bird-bird 於 2011-7-13 00:09 編輯

多謝各位既祝福, 今晚去左探企鵝, 精神比想像中好, 仲可以自己食橙添, 不過食得很慢, 個樣好疲倦, 助護話佢都好乖, 無咬自己傷口, 醫生都好詳細解釋整個手術過程, 同埋比左D相我睇, 見到真係心痛, 而家再觀察多一日, 情況穩定就可以接番走.
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

希望能夠康復............
(個人經驗,可能付出很多都不會有好結果,但做好事必有好報)

TOP

希望冇事

TOP

希望佢冇事

TOP

有8字扣應該有人養,最好出post搵下佢個主人,睇下主人會不會分擔醫藥費,或者俾佢見返主人佢會快d好返
祝福佢

TOP

助護話醫生都講過盡量都吾想做手術, 但係照左出黎見到情況真係好差, 吾做手術有機會細菌感染, 到時就無得救, 我朋友係藍田執到, 有個8字扣係只腳度, 下就做手術, 多謝你既祝福, 企鵝會收到.......
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

醫生有冇話一定要做手術?如果不切除, 由得佢隻翼好似小兒麻痺咁都好過動不必要的手術,正能量送給你和企鵝,一起努力
你在那裡找到它 ? 會不會是走雀?
會幾時做手術呀?

TOP

終於決定做手術, 醫生話除左斷翼要切, 仲會嘗試修補個下咢, 等佢可以食到野........有緣睇到呢度, 希望你地會為佢祝福同打氣, 我相信有正能量, 就算佢係醫院都會接收到..........佢個名叫"企鵝"
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

都吾會轉睇第二個, 佢辛苦時我又辛苦, 因為結果都應該會一樣, 其實都知情況吾樂觀, 只係嘗試抱一絲希望, 而家睇佢既造化, 兩次死亡邊緣都可以過到, 佢既生命力好強, 如果雀友有緣睇到呢度, 希望你地會為佢祝福, 我相信有正能量, 就算佢係醫院都會接收到..........佢個名叫"企鵝"
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

你真係好好人~~
但係會唔會考慮睇第二個醫生??
睇O左咁多個 POST~~ 感覺O的獸醫有時都好似向錢看咁~ ><
不過如果 DUM 又會有另一個隱憂就係唔知雀雀捱唔捱得住~~
點都好問清楚醫生... 希望O個個醫生有良心啦~~

你要加油!!! 雀雀都加油!!!

TOP

醫院打左電話黎, 話佢斷翼情況好差, 要做手術切左去, 不過有個好大風險要全身麻醉, 我驚佢頂吾住.......仲有就係我個荷包干硬化啦, 費用要1x,xxx ==" 點好??
老大紅色吸蜜Bird Bird(已去了彩虹橋),老二無毛又自以為好靚仔細碼紅色吸蜜咇咇,老三傻下傻下細膽渣甸冬冬,老四成日鬼殺咁嘈折衷企鵝,老五固執亞馬遜大寶,老六百厭亞馬遜小寶,老七係人都上手塞內加爾妹妹。

TOP

希望佢吉雀天相啦
但係佢係野鳥定失鳥呀?

TOP



一定報喜(吾使做手術可以自然修復)

TOP

返回列表