返回列表 發帖
白芍村!!!佢個資源泉響果度啊,到時我兩邊都出兵,只出一隻,睇下佢護得邊個村,復活節後我會繼續打佢,打到佢求饒為止

TOP

原帖由 zola 於 2009-4-3 13:29 發表

up to you , 我意思係你只出兵,我只出投石車,咁會打得佢金d,同埋我分身都會出100隻死士去,全送死!!一個不留!!希望減輕你們負擔

你果100隻最尾先去,因為我想俾隻英雄升級

TOP

白芍村 504 (15|38)
甘草村  (主村) 284 (15|39)
白朮村 169 (15|40)
打邊條先????
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

http://s5.travian.hk/nachrichten.php?id=478781
想嘔呀 ! "貓哭老鼠假慈悲"
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 大M 於 2009-4-3 12:47 發表
如要在保護期再起2村加500隻劍士, 真係有難道. 現在要養大量方陣兵, 穀物以下跌得好快. 現方陣兵有170, 加至200後我會留下你的英雄, 退回方兵給你. 再全力開劍士至復活節前2天先起開拓者. 希望復活節內起到2村. 你意 ...

up to you , 我意思係你只出兵,我只出投石車,咁會打得佢金d,同埋我分身都會出100隻死士去,全送死!!一個不留!!希望減輕你們負擔

TOP

如要在保護期再起2村加500隻劍士, 真係有難道. 現在要養大量方陣兵, 穀物以下跌得好快. 現方陣兵有170, 加至200後我會留下你的英雄, 退回方兵給你. 再全力開劍士至復活節前2天先起開拓者. 希望復活節內起到2村. 你意下又如何?
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-3 12:00 發表

冇左大使館 睇唔到

其實你入左公會,大使館都冇用
你可以去"個人資料",公會果度睇~
原帖由 zola 於 2009-4-3 12:09 發表
大M睇黎佢對你真係惡意的,你太近他了,現時乒你不要退給我,保護期再起2村,你有意全力起兵嗎?起夠500隻用普通攻擊全清佢兵,我就可多起幾個投石車?你意下如何?

9號前我應該有500隻以上兵力,一定要反擊果條友到低!

TOP

大M睇黎佢對你真係惡意的,你太近他了,現時乒你不要退給我,保護期再起2村,你有意全力起兵嗎?起夠500隻用普通攻擊全清佢兵,我就可多起幾個投石車?你意下如何?

TOP

原帖由 三角仙 於 3-4-2009 11:44 發表
我見到公會D戰報........好想即刻出兵打佢地

冇左大使館 睇唔到

TOP

我見到公會D戰報........好想即刻出兵打佢地

TOP

原帖由 zola 於 3-4-2009 11:14 發表

妹,放心,我車完yushukman 就車longsad

我問緊佢做咩要追住我黎打 今次佢打爆左我木牆同大使館
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-3 10:38 發表
個死人 Sakura.陸 既 longsad 又打我
2日打一次  真係死比你睇

妹,放心,我車完yushukman 就車longsad

TOP

回到公司, 2村以被條油完全被毀滅了.
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

個死人 Sakura.陸 既 longsad 又打我
2日打一次  真係死比你睇

TOP

又係打新村.......乜野防備都冇,真係損失慘重

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-4-3 09:24 發表

佢只係打我條二村...又俾佢搶到野..

大M跟你又被他們洗劫了....... "yushukman"!!!你開始進入倒數了 囂張埋哩幾日吧

TOP

原帖由 zola 於 2009-4-3 08:40 發表

三角,這玩家好多騎兵,佢公會內的朋友告訴我不要野佢,你d兵走一下二村避避,不然有成續的話佢會打完再打,上次就係佢清晒我d兵

佢只係打我條二村...又俾佢搶到野..

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-4-3 00:04 發表
Sakura.叄又有人黎搞事...
眼訓,邙訓覺lu~

軍隊211隻帝國兵,明天再續

三角,這玩家好多騎兵,佢公會內的朋友告訴我不要野佢,你d兵走一下二村避避,不然有成續的話佢會打完再打,上次就係佢清晒我d兵

TOP

恭喜大M成功開2村 ,不過小心佢會來搶劫二村啊

TOP

Sakura.叄又有人黎搞事...
眼訓,邙訓覺lu~

軍隊211隻帝國兵,明天再續
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

返回列表