返回列表 發帖
原帖由 大M 於 2009-4-2 22:05 發表
軍隊:
4 英雄
196 方陣兵
8 探路者
3 德魯伊騎兵

應足夠吧!

8 個 "探路者" 係開俾你..如果有人偵察你都會俾你知道呢^^......我好似仲有開矛兵幫你架???你用到我2村了嗎?

TOP

軍隊:
4 英雄
196 方陣兵
8 探路者
3 德魯伊騎兵

應足夠吧!
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 大M 於 2009-4-2 20:29 發表
明早大約5:00am 3隻開拓者會回到我村. 因明天我要很早起身6:30am反工. 到時會順手開2村. 希望大家可借方陣兵一用, 明天2村開完自當歸還.  希望今次成功

大M,咁你現在d防兵足夠嗎?祝開2村順利成功,叻俾條甘草睇

TOP

明早大約5:00am 3隻開拓者會回到我村. 因明天我要很早起身6:30am反工. 到時會順手開2村. 希望大家可借方陣兵一用, 明天2村開完自當歸還.  希望今次成功
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-4-2 18:01 發表

兩個acc好平常姐

對,佢話係"幾"個呀.....可能係七個八個果種,即係話3個人有9個acc,一個人有2個好平常,開啦,資源傳送得唔過份咪得囉 ,唔係的話追唔切人地架

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-2 17:32 發表
死啦 唔敢開多個ac

兩個acc好平常姐

TOP

死啦 唔敢開多個ac
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-2 16:48 發表


睇錯 偵察偵察偵察

你隻眼一定好大
原帖由 zola 於 2009-4-2 16:54 發表
公會點解突然多左咁多人架,會唔會有內鬼 哈哈,我個新名唔知嚇唔嚇到人呢

我地公會開始有點名氣,所以好多人爭住入
(發緊夢...........)

TOP

公會點解突然多左咁多人架,會唔會有內鬼 哈哈,我個新名唔知嚇唔嚇到人呢

TOP

原帖由 三角仙 於 2-4-2009 16:20 發表

仙仙....你講緊我??
幾時俾人搶左大大鑊? 我唔知既


睇錯 偵察偵察偵察

TOP

大M,登入acc後於右手邊選二村名字點擊,就可以用了

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-2 16:10 發表
原來仙仙比人一次搶左咁多資源

仙仙....你講緊我??
幾時俾人搶左大大鑊? 我唔知既

TOP

你說是放我自己的開拓者嗎? SORRY SORRY! 我以你說我想幾時打條油仔就自己去你到出兵. (看得怏,看錯在)
在夜半鬼敲門的我放唔到呀!請解放吧!Thanks
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原來仙仙比人一次搶左咁多資源

TOP

原帖由 大M 於 2009-4-2 15:06 發表
我喜歡幾時放就幾時放, 這又唔好. 大家相意好才一起出兵好玩d

不是喇,大M哥,因為你要起2村啊,時間當然是看你的,當你起好了,安全了,再還我,不然怕你想開二村時就被打....那就前功盡廢啊 先起二村給他看,然後再打鑊金既佢,給他好看

TOP

我喜歡幾時放就幾時放, 這又唔好. 大家相意好才一起出兵好玩d
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 大M 於 2009-4-2 12:15 發表

如你可留你的方陣兵給我多2天, 我會今晚起村. 到時你可否在今晚9:00回反回我的開拓者.

大M,既然你係我acc管理人,你喜歡幾時放就幾時放啦,自己話事
妹:其實係睇到自己人既戰況架,入公會欄內按果個人既名就會出現架喇
三角:點解我會揀果日打佢呢,(1)打完佢之後佢要嬲幾日都無仇報!(2)打到佢咁殘要回復元氣都要二三日再起兵都唔多相反我地有四日儲兵防禦,好好多~(3)其實我係因為起唔切兵姐

TOP

哦.....果幾日留俾佢重建~

睇下zola夠唔夠車啦
如果有大量車車,10架一組 10架一組車佢,一次就可以爆佢兩樣野

TOP

No NO! 係先清佢兵 / 牆. 再打爆佢穀倉和倉庫, 最好連資源田. 等佢要在復活節重建. 復活節後再車 more easy
但我都想不開, 會唔會一日唔夠
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

諗諗下,係唔係唔應該9號打佢呢?
打完佢,停戰停幾日...佢冇得即刻報仇,反而有時間俾佢儲多幾日兵反擊

定係停完戰即刻打佢

TOP

返回列表