返回列表 發帖
原帖由 zola 於 2009-4-2 07:05 發表
大M,三隻"開拓者"都成功走到我陷阱裡 ,不要我起3村快過你起2村啊

如你可留你的方陣兵給我多2天, 我會今晚起村. 到時你可否在今晚9:00回反回我的開拓者.
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 三角仙 於 2-4-2009 11:17 發表


哈哈,我都係咁諗
你自己o係屋企吹,我地都冇人會聽到


係囉 同埋我都唔會睇到有人打你地
zola好中意玩人

TOP

原帖由 zola 於 2009-4-2 10:57 發表
人地吹雞你就訓,訓你又聽唔到,聽唔到你又無得走,俾人打你咪蝕底囉
原帖由 魚魚 於 2009-4-2 11:13 發表
就算我真係吹 唔止訓左既會聽唔到 連冇訓既都冇可能會聽到

哈哈,我都係咁諗
你自己o係屋企吹,我地都冇人會聽到

TOP

原帖由 zola 於 2-4-2009 07:01 發表

吹蕭~~當有人打我地果陣就吹

耍我咩 半夜叫你地起身尿尿
你意思係咪我只當你哨兵
原帖由 zola 於 2-4-2009 10:57 發表

人地吹雞你就訓,訓你又聽唔到,聽唔到你又無得走,俾人打你咪蝕底囉


就算我真係吹 唔止訓左既會聽唔到 連冇訓既都冇可能會聽到

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-4-2 10:19 發表

點吹呀
就算吹左我地都唔知架啵

人地吹雞你就訓,訓你又聽唔到,聽唔到你又無得走,俾人打你咪蝕底囉

TOP

原帖由 zola 於 2009-4-2 07:01 發表

吹蕭~~當有人打我地果陣就吹

點吹呀
就算吹左我地都唔知架啵

TOP

大M,三隻"開拓者"都成功走到我陷阱裡 ,不要我起3村快過你起2村啊

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-2 00:59 發表


"哨兵"
要做d乜架

吹蕭~~當有人打我地果陣就吹

TOP

oh no,咁多事發生
太眼訓...6點幾訓到而家....
佢又黎打大M! 不得好死!!

TOP

原帖由 zola 於 1-4-2009 23:35 發表
野解我會變成隊長架? 我還是新人啊,很多事都不懂,分身變成總務 有壓力有壓力 還是"跳跳虎"做總務,魚魚在線時間比較長,"哨兵"一職也很合適,煙花做"隊長"比較好呀


"哨兵"
要做d乜架

TOP

我在線時間最短, 還很多時要外出工作. Zola 和 三角仙做我代管人就最好
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

自己入大使館改! 鍾意做行政長官都仲得.....
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

野解我會變成隊長架? 我還是新人啊,很多事都不懂,分身變成總務 有壓力有壓力 還是"跳跳虎"做總務,魚魚在線時間比較長,"哨兵"一職也很合適,煙花做"隊長"比較好呀

TOP

不如遲多少少先,個PK仲想打你,佢就係見你有重兵響主村先打你綠州,不如你起好d防兵先退給我吧

TOP

又係佢 , 我現在起方陣兵. 明天退回軍隊給你. Thanks for your help
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 大M 於 2009-4-1 18:20 發表
甘草村 搶奪 被佔有的山谷 (7|43)
在 1:09:56 小時 於 19:29:25 小時

有無人幫到手呀!

佢搶劫既姐,無野,你個綠州又唔係佢7X7格範圍內,佔有唔到你綠州既,仲有,真係搶都幫唔到,太遠 不如你將二村起來我處啦,咁樣要幫都易好多呀

TOP

甘草村 搶奪 被佔有的山谷 (7|43)
在 1:09:56 小時 於 19:29:25 小時

有無人幫到手呀!
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 魚魚 於 2009-4-1 16:16 發表
搵到一個同Sakura公會有仇既勁人呀 公會得番佢一個 會長快d邀請佢入會一齊報仇吧

叫佢加入都好, 但佢都是勁人一個, 公會得番佢一個, 好像有d問題????
多謝zola幫我逃過一劫, 我就叫我隻開拓者過來和你以身相許吧!
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 zola 於 2009-4-1 15:58 發表
嘩,好在我走兵走得快,唔係就有負大M所托了,佢隻開拓者剛完成就被打,點知佢真係唔知定,只出43隻,死淨3隻,

今次佢有兵走得甩,見到大M條村有咩兵....可能有行動
----------------------------------
原來係第二個公會打大M....咁唔洗怕啦,佢地應該唔敢再打過黎

[ 本帖最後由 三角仙 於 2009-4-1 16:40 編輯 ]

TOP

搵到一個同Sakura公會有仇既勁人呀 公會得番佢一個 會長快d邀請佢入會一齊報仇吧
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

返回列表