返回列表 發帖
你黎果陣加多隻小兵來啦,黎我主村,家陣我一隻兵都無,全部在你處,放心來吧,我等你隻開拓者來困住了才起兵,可能今個星期就能起族長搶人地個3村了,放心啦,就算有兵起左的話,我都會掉d兵到去我二村果度

TOP

do anyone know "lambo"
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

Zola: my first 開拓者will coming at 11:30am, so which village will be save for him. because I am worry your 方陣兵 will kill him.
I go to your village with 攻擊:正常 or 攻擊:搶奪
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

尼度可以加上公會既名字

聯盟:
*櫻x)

不侵略契約:
=星夜.貳™=
[Z]鬥魂肆
=幻夜.壹™=
進興
U.N
[V]™生死
卍狼卍

戰爭:

TOP

我諗除左高俊先生之外,都好難有第二位了,不如公會簡介內加埋我地既公會公敵係邊個仲好玩

TOP

佢入公會既時候有冇寫份200字既簡介先

我等緊果兩隻開拓者返黎,咁就可以開2村喇~
------------------------------------------------
邊個寫到個公會描述咁靚仔?

[ 本帖最後由 三角仙 於 2009-3-31 08:07 編輯 ]

TOP

原帖由 高俊 於 2009-3-31 01:32 發表

唔識架.........佢pm我

佢話係我地邀請佢入黎架....還以為份佢係樹樹會員添,哈哈

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-30 23:30 發表
點解仲未有人講jacky1000係邊個黎架? 我剛剛忍唔住pm問佢了

唔識架.........佢pm我<can i join hkpt??>
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

點解仲未有人講jacky1000係邊個黎架? 我剛剛忍唔住pm問佢了

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-30 19:02 發表

我兩個村都有,come on,三角仙~資源現時只有這些,希望幫上小忙。

幫到好大忙呢
差少少就整到開拓者喇~

TOP

原帖由 大M 於 2009-3-30 17:37 發表
Zola
Which village you will build up the 陷阱機 for our 開拓者 hiding. Thanks

我兩個村都有,come on,三角仙~資源現時只有這些,希望幫上小忙。

TOP

嘩,zola你送咁多糧黎夠喇
今晚應該可以起第3隻開拓

TOP

三角仙
I am in China Today, please check the acc. for me, if you have time. Thanks
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

Zola
Which village you will build up the 陷阱機 for our 開拓者 hiding. Thanks
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 大M 於 2009-3-30 17:27 發表
Today 10級皇宮

加油! 努力!
佢再黎打你就通知我地,調埋我D兵去你度守

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-30 17:10 發表

今日目標研究院20級,聽日開始升集結點,之後研發族長+衝撞車,然後投石車,最後起族長,復活節前起兵打3村

我今日目標係第3隻開拓者~

TOP

Today 10級皇宮
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 三角仙 於 2009-3-30 16:32 發表

你集結點已經10級喇??

今日目標研究院20級,聽日開始升集結點,之後研發族長+衝撞車,然後投石車,最後起族長,復活節前起兵打3村

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-30 16:14 發表
我諗住毒d,爆佢資源田

你集結點已經10級喇??

TOP

我諗住毒d,爆佢資源田

TOP

返回列表