返回列表 發帖
今日忙到痴線,無時間打佢,算佢(我)好彩

TOP

出左去返唔到黎.....1隻兵算啦
超渡佢....

TOP

大家取消出擊吧! 已和他說和了. 謝謝大家幫忙
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

yushukman 09/03/24  
你好, 朋友, 我搶過你? 13:57:10

________________________________
哈哈...........

TOP

你們不用打了, 條油仔又打我, 我又要用所有資源
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

第一波開始進攻.....需時2:46:00
第二波將在下午3點攻擊

TOP

1 /2 隻ok啦! 時間要準 THanks
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

我整夠2波攻擊佢!
2波都係得一隻兵

TOP

希望大家幫幫手, 我資源到今日6:30pm就足夠起英雄宅10級. 煩大家在這時間前後用 1or2隻兵去搶奪. 等佢要回防, 無時間打我村.
日後定當回報
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 大M 於 2009-3-24 10:56 發表
1. 我又想問下開拓者在人地攻擊我村時都會被殺嗎?
2. 搶綠洲 / 村莊用開拓者和英雄有什麼分別? 要有軍隊保護開拓者嗎?
Thank you

英雄用來開發綠州用,開拓者用來開發新村落,兩者有分別的,開拓者理論上不會被殺,因為正常地開拓者會被安排到空地上開發新村落(正常唔會有兵),如你用佢來打人地,咁咪有機會俾人殺囉

TOP

!

1.開拓者都會受到攻擊而死亡

2.只需要有英雄&10級英雄宅就可以搶奪7x7範圍內綠洲(以村莊為中心  半徑3x3)
     開新村莊必需有3隻開拓者
兩者既功能唔同  eg.開拓者唔可以搶綠洲  ;  英雄唔可以開新村莊
最好用煙花方法,幾隻兵+開拓者跳入朋友陷阱~

TOP

1. 我又想問下開拓者在人地攻擊我村時都會被殺嗎?
2. 搶綠洲 / 村莊用開拓者和英雄有什麼分別? 要有軍隊保護開拓者嗎?
Thank you
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

好似冇得所有兵一齊攻擊.....
只可以大家夾時間一齊打

eg.而家時間06:00:00
A要4個鐘去到果條村 ; B要3個鐘 ; C要1個鐘
阿B等阿A差唔多到既時候就出兵, 07:00:00出兵....
阿C就等AB差唔多時間到既時候又出兵, 09:00:00出兵....

TOP

原帖由 大M 於 2009-3-23 22:45 發表
你我位子太遠, 如以增援方式集結我到. 再一起去打又可行嗎?

好似淨係可以守咋喎 如果公會攻擊系統得唔得呢?

TOP

你我位子太遠, 如以增援方式集結我到. 再一起去打又可行嗎?
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

大M你睇下,咁遠打佢其實真係夠時間俾佢搵人回防,想幫你報仇的話,我真係要狼D先得
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 大M 於 2009-3-23 16:16 發表
?????? 唔明, 佢現在又來打我, 大哥這樣我永遠都升唔到英雄宅 10級

http://s5.travian.hk/berichte.php?id=4566603

琴日真係唔抵呀.......差少少就夠資源升10級
要諗下對策先得喇

TOP

?????? 唔明, 佢現在又來打我, 大哥這樣我永遠都升唔到英雄宅 10級

http://s5.travian.hk/berichte.php?id=4566603

[ 本帖最後由 大M 於 2009-3-23 16:44 編輯 ]
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-23 14:38 發表
打大M果個頭先PM我,話唔係佢想打大M架喎

咁應該係其他代管人喇.....
照打??

TOP

打大M果個頭先PM我,話唔係佢想打大M架喎

TOP

返回列表