返回列表 發帖
不如將D軍隊放住一條村,習中兵力
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

大家等等,我剛才以出信問佢放人. 但現在軍隊在佢地方, 我又安心d, 又可開發多d軍隊衝破佢.
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 煙花 於 2009-3-9 14:18 發表



你出信問下人可唔可以放生你d 兵,以後唔打佢咁,睇下得唔得,再唔係賠小小資源又得唔得

同佢講,唔放既話就對佢發動公會總攻擊,由煙花帶領,我助攻 ,再唔係就車爆佢

TOP

原帖由 大M 於 2009-3-9 14:08 發表
總舵, 我又被隻英雄你玩下.
我d軍隊被"魚翅城"因住呀!!! 不過佢地現在都好安全



你出信問下人可唔可以放生你d 兵,以後唔打佢咁,睇下得唔得,再唔係賠小小資源又得唔得

TOP

總舵, 我又被隻英雄你玩下.
我d軍隊被"魚翅城"因住呀!!! 不過佢地現在都好安全
Manuselina Cattery 成員:
N x 貓,  3 x 龜,  1 x 魚,  1+1 x 鸚鵡。
金鋼已是最終成員, 簽了合約。_。
www.manuselina.com

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-9 09:35 發表
嘩,總舵你果邊真係好熱鬧喎,D人都唔訓既,我起身果陣睇睇,你已經俾人打左3,4次,我隻英雄都得返19%血,現在撤退回家休養,不過計計下數,每日25%三日都未回滿,不如死掉後激活仲好,經驗值又好似唔扣,生命力回歸復100%,仲正 ...


無錯,經驗唔扣,但要用資源復活

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-9 10:44 發表

被人車的話感覺會係點架?好唔好玩架?車爆左又會點?是否即係話俾人食埋呢?係咪要重玩?


暫時唔比人食,除非你已經擁有3條村或以上

TOP

原帖由 煙花 於 2009-3-8 16:47 發表


無事o既...最多比人車2下

被人車的話感覺會係點架?好唔好玩架?車爆左又會點?是否即係話俾人食埋呢?係咪要重玩?

TOP

嘩,總舵你果邊真係好熱鬧喎,D人都唔訓既,我起身果陣睇睇,你已經俾人打左3,4次,我隻英雄都得返19%血,現在撤退回家休養,不過計計下數,每日25%三日都未回滿,不如死掉後激活仲好,經驗值又好似唔扣,生命力回歸復100%,仲正

TOP

我入左會啦

TOP

唔係呀,你都殺到佢兩隻呀
佢又黎緊lu,唔知係唔係大軍出擊呢~ 有戲睇有戲睇

TOP

嘩,唔記得改番五格防潻,幫唔到手仲扮勁

TOP

哈哈,咁搞笑既~
得閒用幾隻兵出去打人,就有咁大威脅
睇黎尼大大公會好細膽咋啵~


zola你黎左冇幾耐就要開戰喇~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 zola 於 2009-3-8 16:31 發表
我收到數次Sakura.弎的留言,說要我去他們公會,我拒絕幾次了,最後回覆是"你還是過來比較安全,不然你還會是個威脅,你要我如何是好?" 好似會有刺激的事將會來臨了


無事o既...最多比人車2下

TOP

我收到數次Sakura.弎的留言,說要我去他們公會,我拒絕幾次了,最後回覆是"你還是過來比較安全,不然你還會是個威脅,你要我如何是好?" 好似會有刺激的事將會來臨了

TOP

ok,ok~ 有援軍可以嚇嚇佢,唔該哂~
不過擋完佢一次攻擊就好走喇,之後佢可能幾十隻黎,英雄死左又要用資源

我同大M一樣,研發緊兵種.......將軍騎士,用黎做英雄~
儲兵我另一個ac有陷阱用,唔該你先

TOP

三角仙~ 一陣我開隻英雄來你那處幫你守,我女友果邊d狼都有所收檢了.不過,你隻英雄呢? 如你有兵想儲的話,可以好似大M咁張d兵放我處,家陣好似我果邊最安全,日後就唔敢講了 ,不過,我不能保證佢地既生死架

TOP

我身邊都有個排名第2既玩家,可能因為除了他外,我最多人口,又有其他人比我弱,所以我現在都很安全,不過想信佢都會以我為最近的一個假想敵了

TOP

我3點幾 佢4點幾來.......死光
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
窮在路邊無人問~~~~富在深山有遠親........

TOP

我而家同大M一樣........
就算冇野搶都俾人密密打,驚死我地隨時起兵反佢


高俊咁耐都唔上黎睇睇...

[ 本帖最後由 三角仙 於 2009-3-8 01:04 編輯 ]

TOP

返回列表